وزیر کشور برای رفع مشکل زباله سراوان ورود کند

نماینده رودبار گفت:

0 343

بعد از گذشت سه روز از درگیری نیروی انتظامی با مردم سراوان به منظور بازگشایی مسیر دسترسی به مرکز دفن زباله، نماینده رودبار از وزیر کشور درخواست کرد برای رسیدگی به موضوع زباله سراوان دستورات لازم را صادر کند. این درحالیست که تاکنون واکنش یا صدایی از هیچ یک از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در حمایت یا موضع گیری ازاین واقعه شنیده نشده است.

«مهرداد گودرزوند چگینی» نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس از وزیر کشور خواست تا در خصوص رفع مشکلات زباله استان گیلان دستورات لازم را صادر کند، چرا که عدم توجه به زندگی مردم سراوان موجب شده این مساله به یک موضوع استانی تبدیل شود.

چگینی در تذکری به وزیر کشور گفت: ضروری است در خصوص رفع مشکلات زباله استان دستورات لازم را صادر فرمایید. روزمرگی وعدم توجه به زندگی مردم متدین سراوان موجب شده است موضوع زباله این منطقه به یک موضوع استانی تبدیل شود. با پاک کردن صورت مساله و جابجایی منطقه زباله، مشکلی حل نخواهد شد، بلکه آلودگی بیشتر استان را به دنبال خواهد داشت.

گودرزوند تاکید کرد: به جهت جلوگیری از مشکلات اجتماعی در سایر نقاط استان نسبت به افزایش ظرفیت تجهیزات زباله سوز، کارخانه کود آلی سریعا اقدام صورت گیرد و از طریق روش های علمی این مساله حل و فصل شود.

وی همچنین خواستار جذب اعتبارات مورد نیاز برای آب شرب حوزه شهری و روستایی شهرستان رودبار برای حل مشکلات ایجاد شده در بیش از ۵۰ روستا و ۷ شهر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.