پیشتازی رشت و انزلی در ثبت نام انتخابات مجلس

0 404

در اولین روز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان، شهرهای رشت و انزلی با بیشترین ثبت نام کننده پیشتاز بودند.

«محمود قاسم نژاد» معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات گیلان گفت: تا شامگاه دیروز ۲۷ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در روز اول ثبت نام کردند که بیشترین ثبت نام مربوط به شهرستان های رشت و انزلی است. از این تعداد ۲۵ نفر از داوطلبان مرد و دو نفر نیز از بانوان بودند. جوان ترین داوطلب ثبت نام کننده ۳۰ و پیرترین آن نیز ۶۰ سال سن دارد.

قاسم‌نژاد افزود: گیلان دارای ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه است و ۱۳ نفر به عنوان نماینده از حوزه‌ های انتخابیه استان گیلان بر کرسی مجلس شورای اسلامی تکیه می زنند.

گفتنی است شاخص ترین نامزدها از بین ثبت نام کنندگان در نخستین روز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم «علیرضا محمدی» مدیرکل سابق کمیته امداد گیلان، «رضا بهشتی» پزشک عمومی و از خیران منطقه بوده است.

همچنین گفته شده «توحید نوبخت»  فرزند محمدباقر نوبخت (رییس سازمان برنامه و بودجه) نیز بدون حضور در فرمانداری رشت و با تکمیل فرآیند ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس پا به میدان رقابت درعرصه سیاست گذاشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.