اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به شهرداری رشت

درخواست عضو شورای شهر رشت از شورا

0 710

بعد از اینکه فیلمی از سوی سایت گیل خبر از اعتراض تعدادی از پاکبانان شهرداری رشت به دلیل عدم دریافت حقوق و عیدی آخر سال در فضای مجازی استان منتشر شد، «محمدحسن علیپور» عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار اختصاص ۵۰۰  میلیون تومان توسط شورای شهر به شهرداری رشت شد.

علیپور با بیان اینکه از شهردار رشت درخواست کردیم که کارت‌هایی بعنوان هدیه شب عید برای کارگران شهرداری در نظر گرفته شود گفت: باهمراهی اعضای شورا طی نامه‌ای از شهردار رشت تقاضا کردیم که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات، برای نیروهای خدوم حجمی شهرداری بعنوان عیدی اختصاص یابد.

وی افزود: شهردار رشت و تمامی اعضای شورا در تلاش هستند که حق و حقوق کارگران قبل از پایان سال پرداخت شود. تا کنون نیز برای پرداخت معوقات کارگران لحظه‌ای کوتاهی نکردیم. علی رغم اینکه شهرداری رشت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما هدف همه همکاران، رساندن شهرداری به یک نقطه مطلوب و ازهمه مهم‌تر پرداخت به موقع حق کارگران است.

عضوهئیت رئیسه شورای شهر رشت عنوان کرد: کارگران زحمت کش شهرداری شجاعانه و فداکارانه به این شهر خدمت می‌کنند و شنیدن دغدغه ها و رفع مشکلاتشان در اولویت ماست.

گفتنی است «علیرضا حاجی پور» مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت، هفته گذشته در گفت و گو با مرور از پرداخت حقوق پاکبانان شهرداری تا دی ماه خبر داده بود و گفته بود بزودی حقوق معوق بهمن و اسفند پاکبانان واریز می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.