ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در لنگرود

مطالبه مردم و نماینده لنگرود از هیات دولت در گیلان:

0 1,337

نماینده لنگرود در مجلس، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را مطالبه مردم شهرستان لنگرود از رییس جمهور اعلام کرد.

«پرویز محمدنژاد» با اشاره به نقش راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در رونق گردشگری شهرستان لنگرود اضافه کرد: گردشگری یکی از محورهای رشد و توسعه لنگرود محسوب می‌شود و لذا تشریع در ساماندهی و تامین اعتبار جهت اجرای پروژه بندر چمخاله به عنوان زیرساخت بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر به استان گیلان در شهرستان لنگرود حضور خواهد یافت، افزود: این مسئله سالیان سال گفته شده، اما عملا به نتیجه نرسیده است. برای خواسته های شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم و مواردی به نتیجه رسیده و مواردی هم نیازمند توجه رییس جمهوری است.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی پسماند، ساماندهی، تجهیز و تسطیح ۱۰۰۰ هکتاری اراضی کشاورزی شهرستان لنگرود و ایجاد سدهای لاستیکی برای رفع مشکل کمبود آب کشاورزی، حمایت از چایکاران و قیمت گذاری مناسب چای را از دیگر خواسته های مردم لنگرود از رییس جمهور در سفر به گیلان بیان کرد.

گفتنی است در حال حاضر از سال ۱۳۹۷ طبق مصوبه دولت، ایجاد بندر تفریحی و گردشگری چمخاله بعنوان یکی از ظرفیت های گردشگری و اقتصادی شرق استان از سوی اداره کل بنادر و کشتیرانی استان در دست اقدام قرار دارد. پیش از این «پرویز محمدنژاد» نماینده مردم لنگرود و چمخاله در مجلس شورای اسلامی با تاکید به ظرفیت تولید محصولات باغی و چای در این شهرستان خواستار تغییر کاربری بندر گردشگری چمخاله به کاربری تجاری و اقتصادی شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.