تاکید بر جوانب انصاف در رسانه‌ها

گزارش تصویری همایش روزخبرنگار در تالار مرکزی رشت

0 453

عکاس: عباس عاشوری/

ظهر امروز از سوی شورا و شهرداری رشت از خبرنگاران و پیشکسوتان حوزه خبر و رسانه در تالار مرکزی رشت تجلیل شد. این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار انجام شد به دلیل تقارن این روز با عاشورای حسینی با چند روز تاخیر برگزار شد.

در این باره فارس نوشت: رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خبرنگاران با دغدغه‌ها و مشکلاتی همچون دیگر اقشار جامعه مواجه هستند، در این مراسم افزود: مشکلات خبرنگاران در حوزه اختیارات مجموعه مدیریت شهری نیست اما می‌توانیم با همراهی دیگر دستگاه‌ها بخشی از مشکلات تلاشگران حوزه خبر را برطرف کنند.

سید مجتبی خدمت بین دانا، سرپرست شهرداری رشت نیز به برنامه‌های شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: امانتداری، صداقت، راستگویی و رعایت جوانب انصاف باید در رسانه‌ها مورد توجه باشد. شهرداری رشت برای تملک بازگشایی سرگل به سعدی، رینگ ۹۰ متری و غیره از جمله پروژه‌های شهرداری رشت است که برای تحقق این اهداف نیازمند همراهی خبرنگاران هستیم.

مجید محمدپور پیشکسوت حوزه رسانه نیز با تاکید بر اخلاق مداری در رسانه‌ها افزود: امانتداری، صداقت، راستگویی و رعایت جوانب انصاف باید در رسانه‌ها مورد توجه باشد و این ویژگی‌ها در بخش تولید، دریافت، پوشش و تحقیق خبر باید مورد توجه باشد.

محمدپور با بیان اینکه بنده از شهرداری و یا شورا امتیازی نگرفته‌ام، گفت: در این جلسه هم قسم شویم که بخاطر لجاجت‌ها و یا امتیاز گرفتن‌ها به تخریب مسؤولین نپردازیم.

دبیر بخش عکس و مستند: الوند رضازاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.