شرکت سیگار GTI، در لیشک سیاهکل ۱۷۰۰ درخت کاشت

در راستای مسوولیت اجتماعی و فرهنگ سازی؛

0 189

به مناسبت هفته درختکاری، ۱۷۰۰ نهال توسط شرکت تولیدی «سیگار  GTI» و با مشارکت موسسه سبزکاران بالان در منطقه لیشک سیاهکل کاشته شد.

 «نسیم طواف زاده» مدیرعامل موسسه سبزکاران بالان با اعلام این مطلب به مرور اظهار کرد: شرکت تولیدکننده سیگار GTI در راستای مسؤولیت اجتماعی خود در پروژه بانی جنگل مشارکت کرد و با همراهی ۸۰ نفر از کارمندان خود به منظور فرهنگ سازی و کاهش رد پای کربن، مسؤولیت و سرپرستی این نهال‌ها را عهده دار شد.

 طواف زاده اضافه کرد: این پنجمین برنامه نهال کاری بانی جنگل در منطقه لیشک سیاهکل است که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه نهال کاری و حفاظت از درختان لیشک سیاهکل، بخش مردمی بانی جنگل در عرصه درختکاری است تصریح کرد: طی ۵ سال گذشته چندین برنامه نهال کاری در این منطقه اجرا شده که متأسفانه به دلیل دو آتش سوزی تا کنون ۱۵ درصد نهال‌های کاشت شده در این برنامه توانستند به ۵ سالگی برسند. از اینرو برنامه نهال کاری بانی جنگل برای دو مرحله دیگر تا پایان سال اجرا می‌شود.

 وی نهال‌های کشت شده در برنامه امروز را شامل گونه‌های افرا، ون، انجیلی،شمشاد،توسکا، گیلاس وحشی و ممرز عنوان کرد.

لازم به ذکر است؛ شهرداری منطقه دو رشت نیز فردا جمعه ساعت ۱۰ صبح پویش مردمی کاشت ۷۰درخت را در خیابان جوان در دست اجرا دارد و از شهروندان رشتی دعوت کرد در راستای مسولیت اجتماعی  به شکل خانوادگی در این برنامه نهالکاری مشارکت داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.