شهر دوستدار کودک میزبان سخنوارن کوچک

0 286

دومین جشنواره‌ی  سخنوری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت با استقبال پرشور و اجرای برنامه‌های متنوع و تجلیل از سخنوران برتر کودک و نوجوان و همچنین  قدردانی از پیشکسوتان عرصه‌ی گویندگی و سخن در شهر رشت برگزار شد.

 «نسترن تافته‌گان» دبیر جشنواره‌ی سخنوری کودک و نوجوان استان گیلان با اعلام این  خبر، به مرور اظهار کرد: این رویداد فرهنگی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر رشت، اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، موسسه‌ی فرهنگی و هنری چند منظوره‌ی اکسون و مرکز مشاوره‌ی مهرآرا با شعار زندگی به سبک بیان، زنده باد کودکی و نوجوانی و زنده باد زندگی برگزار شد.

وی  افزود: این دومین جشنواره‌ی سخنوری کودک و نوجوان استان گیلان است که به صورت سالانه در رشت برگزار و توسط اساتید حوزه‌ی صدا، گویندگی، بازیگری و اجرا داوری می‌شود.

تافته‌گان در بخشی از سخنانش گفت: شهر دوستدار کودک با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، بهبود روابط، ارتقا توانمندی‌های کودکان و نوجوانان و ترویج امور فرهنگی در قشر کودک و‌نوجوان در تلاش است بستری سالم و زیبا فراهم آورد که پرچم گیلان در عرصه‌ی فرهنگ و هنر همچنان مقتدرانه برافراشته باشد .

وی یادآور شد: هیرادجوزی، نورا کاظمی، روشنا ضمیری مفید،  ثنا رفعتی ساجدی، آیه اورنگ، نورا بی‌آزار، ماه‌سمین پورحاجی قنبر، سید یاسین صادقی، سیدکسرا شریف دینی، گندم ضیا بخش،مهتا آقایاری، راستین نیکپور، مهرداد ایزدی، سید طوبی گسگری، یسنا فرجی، سیدآیین حقیقی، روشان گیلان‌نژاد، اهورا صانعی‌مقدم و جانا فارغی، اسامی ۳۶ شرکت کننده‌ای است که  در رده‌ی سنی  ۵ الی ۱۷ سال  در دومین  جشنواره‌ی سخنوری کودک و نوجوان حضور داشتند.

دومین جشنواره‌ی سخنوری کودکان و نوجوانان، روز پنج شنبه ۲۲ تیرماه  در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر رشت برگزار شد.  دراین جشنواره همچنین از «ابراهیم عاطفی» بازیگر، صداپیشه، نویسنده و کارگردان رادیو به پاس سال‌ها تلاش  تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.