معمار گیلانی برنده جایزه بین‌المللی طراحی داخلی شد

0 254

روناک روشن گیلوائی برنده مدال طلا جایزه بین‌المللی طراحی داخلی (IID) ۲۰۲۳ در زمینه معماری و طراحی داخلی شد.

پروژه «مطب دندانپزشکی دکتر جاویدی» سال ۱۴۰۰ در رشت توسط روناک روشن گیلوائی اجرا شده است.

در توضیح طراحی داخلی پروژه آمده است: یک واحد تجاری به مساحت ۶۵ مترمربع در یک ساختمان پنج طبقه در شهر رشت است که دارای دو اتاق و یک اتاق نشیمن با سرویس بهداشتی و آشپزخانه کوچک است. ترکیب رنگ‌ها باعث ایجاد سکونت، رشد و احساسات درونی در انسان می‌شود. کاری که در برخورد اولیه با این پروژه به عنوان رکن اصلی قرار داده‌ شده است. با در نظر گرفتن اولویت‌بندی کاربر در این فضا، مشخصه‌ای ماندگار و در عین حال ایستا شکل می‌گیرد، ویژگی که در آن دیده نمی‌شود.

«روناک روشن گیلوائی» سال ۱۳۹۳ استودیو معماری روشن را تأسیس کرد.گروه معماری روشن ایده‌های خود را بر اساس نیازهای مشتری، برنامه‌های کاربردی ساختمان و اثرات زیست‌محیطی طراحی می‌کند. او می‌کوشد با استفاده از تلفیق قابلیت‌های طراحی دیجیتال و روش‌های تولید بومی در ایران به الگوهای هوشمند و جدید در طراحی دست یابد.

لازم به ذکر است: پروژه مطب دکتر جاویدی پیش از این نیز موفق به کسب جوایز دیگر بین المللی شده است.

برنده نشان طلا جایزه بین‌المللی طراحی داخلی (IID) Gold Winner ،International Interior Design Awards 2023.

برنده نشان نقره جایزه بین‌المللی آی دی‌ای آمریکا(INTERNATIONAL DESIGN AWARDS USA، Prize(s)Silver in Healthcare Architecture Design / Dental Clinics).

شایسته تقدیر جایزه مستر پرایز آمریکا(“Javidi Dental Office” has been selected as an HONORABLE MENTION in the ARCHITECTURE MASTERPRIZE 2023).

راه یافته به لیست مرحله نهایی داوری جایزه طراحی پاریس ۲۰۲۳ (PARIS DESIGNS AWARD 2023، OFFICIAL SELECTIO ).

برنده در دو بخش «داوران» و «اعضا»‌ی دوره چهل و سوم جایزه جامعه جهانی معماری WACدر بخش طراحی داخلی درمان(World Architecture Community ).

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.