«پارس‌عبور» شرکت کشتیرانی نمونه سال شد

در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی‎‌

0 153

در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی، شرکت کشتیرانی پارس‌عبور منطقه آزاد انزلی به‌عنوان شرکت کشتیرانی نمونه سال ۱۴۰۲ برگزیده و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی که با شعار «مارپل در ۵۰ سالگی، تعهد ما ادامه دارد» و با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مسؤولان و مقامات لشکری و کشوری و بخش خصوصی برگزار شد، «علی‌اکبر صفایی» به همراه دیگر مسؤولان کشوری و لشکری با انتخاب شرکت کشتیرانی پارس‌عبور منطقه آزاد انزلی به‌عنوان شرکت نمونه کشتیرانی کشور در سال ۱۴۰۲ از «آرش فهمیده»‌ مدیرعامل این شرکت با اهدای تندیس و لوح سپاس قدردانی کردند.

در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده است، خطاب به فهمیده نوشته شده است که ضمن تبریک روز جهانی دریانوردی، با اهدای این لوح از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند شما در جهت حضور مقتدرانه و افتخارآفرین ایران در پهنه دریاها و توسعه دریایی کشورمان، به‌عنوان شرکت کشتیرانی نمونه تقدیر و تشکر می‌شود. توفیق روز افزون شما را در تداوم این مسیر متعالی و نیل به اهداف اقتصاد دریاپایه کشور از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.