خودداری بازیکنان داماش از سفر به کرمان

0 867

بازیکنان تیم فوتبال داماش از سفر به کرمان و بازی برابر مس خودداری کردند.

«میثم محبوب» مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان دراین باره گفت: بازیکنان داماش به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتشان از سفر به کرمان و بازی برابر تیم مس در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول خودداری کردند.

میثم محبوب افزود: قرار بود تیم های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان عصر روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در کرمان رو در روی هم قرار گیرند.

وی ادامه داد: مسوولان باشگاه داماش گیلان بلیط بازیکنان را برای اعزام هوایی این تیم از تهران به کرمان برای ساعت ۱۸ امروز رزرو کرده و قرار بود که ظهر امروز با یک دستگاه اتوبوس اعضای تیم داماش عازم تهران شوند و سپس به کرمان سفر کنند.

وی بیان کرد : اما بازیکنان این تیم ظهر امروز از سفر به تهران خودداری کرده و اعلام کردند این تیم نیز عازم کرمان نخواهد شد و با توجه به شرایط موجود، بازی تیم های داماش و مس کرمان روز یکشنبه برگزار نمی‌شود.

وی، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان داماش را مهمترین عامل عدم سفر بازیکنان به کرمان دانست و افزود : تاکنون فقط پنج درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و حق قانونی بازیکنان است که به این امر معترض باشند اما مسوولان باشگاه مترصد مهیا کردن مبلغی بوده تا ۵ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان طی امروز و فردا پرداخت شود که این امر مورد موافقت بازیکنان قرار نگرفت چون آنان معتقدند که این ارقام بسیار ناچیز است.

محبوب ادامه داد: مسوولان داماش تمام سعی و تلاش خود را انجام دادند که بازیکنان به کرمان سفر کنند اما متاسفانه شرایط مالی این باشگاه بسیار نامناسب است و روزهای خیلی سخت مالی را سپری می کند.

این در حالی است که شورای شهر رشت مبلغی برای کمک به تیم داماش درنظر گرفته بودند اما فرمانداری رشت مانع از این کمک شد و دلیل آن را ممانعت کمک نهادهای دولتی به بخش خصوصی شد. در حالیکه حدود ۱۷ شهر از شهرداری‌های کشور در حال تیمداری فقط در حوزه فوتبال در لیگ های مختلف هستند.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، مس کرمان با کسب ۳۵ امتیاز در مکان پنجم و داماش با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.