آغاز تمرینات داماش با وجود مشکلات مالی

0 567

تمرینات تیم فوتبال داماش گیلانیان برای حضور در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کشور آغاز شد.

«میثم محبوب » مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش با اعلام این خبر گفت: آزمایشات تست کرونا از اعضای تیم انجام و پس از آن نیز، تمرینات برای آمادگی جهت شروع بازی ها انجام شد. این در حالیست که بیش از سه ماه است  بازیکنان به صورت گروهی و تیمی تمرین نکرده اند و با توجه به ایجاد وقفه در بازیهای لیگ، وضعیت بدنی و میزان آمادگی بازیکنان داماش مشخص نیست اما با انجام تمرینات و همچنین برگزاری چند بازی دوستانه، بازیکنان به مرز آمادگی نزدیک می شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی تیم هنوز پابرجاست اما مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مبلغی را به تیم تزریق کند و امیدواریم  در ادامه مسابقات لیگ دسته یک نیز، داماش نتایجی را رقم بزند که دل هواداران این تیم شاد شود. مدیریت و کادر فنی و بازیکنان داماش تمام سعی خود می‌کنند که با قدرت در ادامه‌ی رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشته باشند.

گفتنی است رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از روز دهم تیر ماه با انجام هفته‌ی بیست و هفتم آغاز می‌شود که تیم فوتبال داماش  در رشت به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه می‌رود. تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در رقابت های لیگ دسته اول کشور باید روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه‌ی برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار بگیرد. تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی و تیم داماش گیلانیان با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارند.

پیش از این «اسماعیل حاجی پور» رییس شورای اسلامی شهر رشت از تصویب لایحه‌ی کمک مالی به سپیدرود و داماش به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.