امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

0 169

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «امیرحسین طاهری» به سمت مدیرکل ارشاد استان گیلان منصوب شد. طاهری پیش از این ریاست اداره ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات استان تهران را برعهده داشت.

بعد از گذشت ۳ ماه از عزل و برکناری پرحاشیه «رضا ثقتی» از مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سرپرستی سه ماهه «عبدالرضا علی پناه» معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، امروز با حکم وزیر، «امیرحسین طاهری» به سمت مدیرکل ارشاد استان گیلان منصوب شد.

امیرحسین طاهری دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی و کارشناسی ارشد جامعه شناسی است. وی ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های پیشوا و شمیرانات در استان تهران، دبیری و عضویت در شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری ملی و استانی را در کارنامه خود دارد. همچنین مدیر نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مدیر مسؤولی رسانه از سوابق فرهنگی و اجرایی طاهری است.

لازم به ذکر است؛ امیرحسین طاهری نوه دختری بتول جنیدی و حجت الاسلام والمسلمین احمد جنیدی امام جمعه فقید رودسر و پدر ۴ شهید جنگ تحمیلی است. حجت الاسلام والمسلمین جنیدی که اصالتا اهل پیشوای ورامین بود به پیشنهاد آیت‌الله محمدی گیلانی و با حکم امام خمینی(ره) به مدت ۱۷ سال به عنوان امام جمعه رودسر فعالیت داشت. بتول جنیدی همسر او و مادر شهیدان محمد، نصرالله، رضا و عبدالحمید هم تا تیرماه ۱۴۰۱ به عنوان مدیر مدرسه علمیه فاطمیه پیشوا ورامین فعالیت داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.