انتخاب شورای هماهنگی و شورای نظارت و داوری شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی گیلان

0 895

چهارمین دوره انتخابات شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان در روز دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ در شهر رشت به میزبانی موسسه سبزکاران بالان و با حضور اکثریت سازمان های مردم نهاد عضو شبکه برگزار شد.

در این نشست ابتدا اعضا به بیان دغدغه ها و مشکلات محیط زیستی استان پرداخته و در ادامه عملکرد دو ساله شبکه مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از تعیین هیات رییسه از بین اعضای غیر کاندید نسبت به برگزاری انتخابات اقدام گردید که پیش از رای گیری ابتدا در خصوص تعیین تعداد اعضای شورای هماهنگی نظرخواهی شد و سپس کاندیداها به بیان نظرات خود در خصوص نحوه فعالیت شبکه و برنامه های مد نظر پرداخته و پس از آن رای گیری بعمل آمد.

نتیجه آرای شورای هماهنگی شبکه گیلان :

۱-انجمن رفتگران طبیعت استان گیلان – محمد مه رو

۲-موسسه محیط زیست دوستداران سیاهکل – رامین شیرعلی پور

۳-انجمن بوم بانان گیل و دیلم – پوریا فرهش

۴-جمعیت دوستداران محیط زیست لنگرود – ابراهیم زمانی

۵-موسسه شقایق های وحشی هیرکانی-غلامرضا نورزاد

۶-انجمن هم اندیشان و همیاران محیط زیست گیلان – یاسر مجاور شیخان

۷-جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست گیلان – زهرا جنسی به عنوان اعضای اصلی شورای هماهنگی

۸-موسسه بوم پژوهش گیلان پاک-طاهره صبوری و ۹-انجمن نبض طبیعت خزر-پیمان رستمی نمین به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم انتخاب شدند.

در انتخابات شورای نظارت و داوری شبکه نیز :

۱-موسسه محیط زیست آسمانرود-ساره حکیمی ۲-انجمن طلوع امید دیانا – مطهره موقر ۳-کانون زیست محیطی قدم های سپید باران-زینب سالاری به عنوان اعضای اصلی شورای نظارت و داوری و ۴-موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما-پیمان بازدیدی به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

پس از این نتایج نیز در جلساتی جداگانه تعیین سمت اعضای شورای هماهنگی و شورای نظارت و داوری شبکه گیلان برگزار شد که در شورای هماهنگی : ۱- رامین شیرعلی پور به عنوان دبیر ۲-زهرا جنسی نائب دبیر و ۳-رضا نورزاد به عنوان خزانه دار معرفی شدند. همچنین مطهره موقر به عنوان دبیر شورای نظارت و داوری شبکه گیلان انتخاب شد.

شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان متشکل از ۲۳ سازمان مردم نهاد با موضوع فعالیت در زمینه محیط زیست و منابع طبیعی است که مستند به دستورالعمل شکل گیری شبکه ها ، ماده ۱۹ آیین نامه سازمانهای مردم نهاد”مصوب هیات محترم وزیران” به شماره ۲۷۸۶۲ /ت ۳۱۲۸۱ مورخ ۱۳۸۴/۵/۸ و بند ۱۷ این دستورالعمل تنها شبکه تخصصی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان است که در مرحله ثبت قانونی قرار داشته و تاکنون در جهت حل معضلات و مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان تلاش ، پیگیری و اقدام به برگزاری برنامه های متعدد کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.