انصراف مدیرعامل داماش گیلان از باشگاه

0 415

مدیر عامل باشگاه داماش گیلانیان با ارسال نامه به مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از تیم داری در لیگ یک انصراف داد.

«محمد مهدی الطافی» ، مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با ارسال نامه‌ای دلایل انصراف خود را از تیم داری  اینگونه اعلام کرد.

«همگان شاهد بودند که در فینال جام حذفی فوتبال ایران و بعد از آن چگونه با این باشگاه و مدیران آن برخورد شد و عوض دلجویی و عذرخواهی، مدیران آن با محرومیت از حضور در ورزشگاه‌ها و جرایم نقدی مواجه گردیدند. علی ایحال با کمال تاسف مشکلات مالی باعث شد تا با بررسی تمامی عوامل و جهات، رسماً اعلام نماییم که دیگر قادر به ادامه و صرف هزینه جهت این مجموعه نیستیم و تحمیل مصائب از مرز توان گذشته است.

لازم به یاداوری است که باشگاه داماش گیلانیان در فصل گذشته نسبت به تعهدات مالی خود در قبال کلیه اعضای تیم تمام و کمال ایفای دین نموده و در فصل جاری دیگر توان پرداخت تعهدات قراردادی اعضای تیم و هزینه های جاری از عهده مدیران این تیم خارج است. با عنایت به توضیحات ارائه شده و تا تعیین و تکلیف نهایی در خصوص انتقال این تیم به متقاضیان، کلیه تصمیمات مقتضی و نحوه اداره و مدیریت و با رعایت غبطه و صلاح این باشگاه و فوتبال استان ، از تاریخ امضاء این مرقومه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان محول می‌گردد.

تیم داماش گیلان که با گرفتن امتیاز کارون اروند خرمشهر موفق شد در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک حضور داشته باشد. این تیم که با مشکلات و مطالبات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند با گذشت ۶ هفته از رقابت های لیگ دسته اول با ۹ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است.هفته گذشته نیز این تیم با شکست مقابل سایپا تهران از دور رقابت های جام حذفی فوتبال ایران حذف شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.