بی رونقی ثبت نام نامزدهای شورای شهر در ستاد انتخابات گیلان

0 431

در سومین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان، همچنان استقبال برای ورود به پارلمان شهری کم رونق پیش می رود. امروز تعداد ثبت نام شده های ورود به پارلمان شهری به ۱۶۷ نفررسید. این در حالیست که در پنجمین دوره شورای‌های اسلامی شهر، فقط از حوزه انتخابیه رشت ۲۸۵ کاندیدا با هم به رقابت پرداختند.

«محمود قاسم‌نژاد» رییس ستاد انتخابات گیلان گفت: ۴۲ داوطلب جدید در سومین روز از ثبت نام انتخابات برای عضویت در شورای اسلامی شهرها در گیلان ثبت نام کردند.

قاسم نژاد افزود:۳۱ نفر از داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهرها در گیلان به شکل غیرحضوری و روش‌های الکترونیکی و ۱۱ نفر نیز به شکل حضوری ثبت نام کردند. در مجموع در ۳ روز گذشته ۱۶۷ نفر ثبت نام کردند که ۹۹ نفر به شکل غیر حضوری و ۶۸ نفر نیز به شکل حضوری ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه در ۲ روز گذشته میزان ثبت نام غیر حضوری افزایش یافت گفت: ۱۵۱ نفر از ثبت نام‌شدگان آقا و ۱۶ نفر از داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهر بانوان هستند.

گفتنی است نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفند ماه تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶اسفندماه۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور آغاز شد. افراد برای نامزدی در انتخابات شوراها در ۵۵ شهر و ۲ هزار و ۱۸۶ روستای گیلان آماده می‌شوند. گیلان در دوره پنجم شورای شهر، ۵۳ شهر داشت که در این دوره، شهر پیربازار هم به این تعداد افزوده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.