ریزش دیواره های پل در دست ساخت اسالم

0 341

دیواره های پل اسالم که ماه گذشته رسانه های استان در خصوص تخریب آن هشدار داده بودند و حتی ریزش آوار آن در محل ساخت پل، جان یک کارگر را گرفته بود شب گذشته به طور کامل ریزش کرد.

به نقل از فارس، پل داخل شهر اسالم  که سال گذشته بر اثر سیل تخریب شد و پروژه‌ی بازسازی آن زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی از اردیبهشت سال۹۹ آغاز و تاکنون حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در مرحله حفاری ستون‌ها بار دیگر دچار حادثه شد و کاملا ریزش کرد. این درحالیست که با وجود هشدارهای رسانه‌ها و اعتراضات اهالی، توجه خاصی از سوی مسؤولین نسبت به ریزش اول صورت نگرفت، شب گذشته  با فرویختن دیواره‌های حاشیه پل تردد از این مسیر تا زمان نامعلومی قطع شد. عدم تردد از محور داخل شهر اسالم علاوه بر ایجاد مزاحمت‌هایی برای شهروندان، خسارت‌های مادی جبران‌ ناپذیری به بازاریان و کسبه داخل شهر اسالم نیز وارد خواهد کرد.

در همین رابطه پیشتر«مهناز حسینی‌نژاد» رئیس اداره راه و شهرسازی تالش گفته بود: ناظران اداره کل راه وشهرسازی و مسؤولین شهرستانی به‌ صورت مستمر بر اجرای این پروژه نظارت دارند. در لحظه وقوع حادثه اول، مهندس ناظر پروژه در محل حاضر بوده و مدعی است که تمام اصول فنی و خاک برداری رعایت شده، این موضوع بصورت جدی بررسی خواهد شد و با هرگونه کم کاری و بی توجهی برخورد می‌شود.

گفتنی است پل اصلی شهر اسالم که حدود ۸۰ متر طول داشت، در بارندگی ها و سیلاب مهر ماه سال ۹۸ تخریب شده بود. بخشدار اسالم شهرستان تالش  با اشاره به اینکه این پل نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر اسالم دارد، ترمیم نشدن پایه های  پل قدیمی را عامل اصلی تخریب در سیلاب عنوان کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.