ترس از جنگ پمپ بنزین ها را شلوغ کرد

واکنش مردم پس از حمله موشکی ایران به اسراییل؛

0 119

مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی گیلان وضعیت سوخت رسانی در جایگاه‌های بنزین استان را عادی اعلام کرد و گفت: سوخت به‌اندازه کافی در گیلان موجود است. شرایط به وضعیت عادی بازگشته است

از نیمه شب گذشته و ساعتی پس از آغاز عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب علیه اسراییل، جایگاه‌های عرضه بنزین در سراسر استان شاهد هجوم مردم برای تامین و ذخیره سوخت خودروها بود و صفهای طولانی در مناطق مختلف ایجاد شد. این درحالیست که به گفته «مجتبی شکوری» مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان، انتشار هرگونه اخباری از کمبود بنزین درگیلان کذب است.

 شکوری تأکید کرد: گروه بازرسان این شرکت با بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان، شاهد ترافیک یک ساعته خودرو‌های شهروندان در جایگاه‌ها برای سوختگیری بودند که پس از آن شرایط به وضعیت عادی بازگشته است.

وی با اشاره به بررسی میزان سوخت در گیلان در شرایط فعلی، اعلام کرد: سوخت به‌اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و انبار‌های سوخت استان موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: ۱۲۹ جایگاه عرضه سوخت مایع شامل بنزین و نفتگاز در استان فعالیت می‌کند و خودرو‌های گازسوز هم می‌توانند سوخت سی ان جی را در ۱۰۰ جایگاه استان دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.