تماشای «طبقه همکف اتاق شماره ۳» در انزلی

نمایشی دیگر از گروه تئاتر فرهنگ

0 197

 چراغ  تئاتر انزلی در واپسین هفته‌ی مهرماه  با اجرای  نمایش «طبقه همکف اتاق شماره ۳» روشنی می‌یابد. این اثر که با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «شیرین سامی» روی صحنه می‌رود، کاری  از گروه تئاتر فرهنگ  است که با همکاری آموزشگاه «هنر هفتم » اجرا می‌شود.

 سامی درباره‌ی این نمایش اظهار کرد: کوشیده‌ام در «طبقه همکف اتاق شماره ۳»  به انسان بپردازم . به احساساتی که در یک انسان وجود دارد و با آن زندگی می‌کند و این‌که آیا ترک این احساسات باعث می‌شود ما زندگی بهتری داشته باشیم یا خیر؟ آیا باید با غرایز مان کنار بیاییم یا آنها را سرکوب کنیم و از بین ببریم ؟   دست یافتن به پاسخ این پرسش‌ها  همواره  ذهن مرا به خود مشغول کرده است. آیا انسان به تنهایی معنا می‌یابد و یا با احساسات، عواطف و اطرافیانش معنی می‌شود ؟

 وی افزود:  برای اجرای این نمایش من و گروه اجرایی ۴ ماه  کار کردیم . سراسر  تابستان را مشغول تمرین  بودیم و حالا که به ثمر نشسته، آن را روی صحنه می‌بریم تا هنردوستان، هنرپروران و هنرخواهان،  به دیدن آن بیایند و لذت ببرند، چنانکه ما از ساختن و پرداختن این نمایشنامه  لذت برده‌ایم.

لازم به ذکر است  که این نمایش با  نقش‌آفرینیِ نجوا یزدانی، سحر محسن پور، سولماز نیک پور، متینا رمضان نیا،ماهک احمدیان، ستاره صیاد نصیری، ماهک فلاح، روژان غنچه‌ای، ماهک حسنی، زهرا بهبودی و آشا خلیلی   از ۲۴ الی۳۰ مهرماه،  ساعت ۱۹ در سالن آمفی‌تئاتر اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی  روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند  بلیط این نمایش را در گیشه‌ی سالن نمایش و یا دفتر آموزشگاه هنر هفتم  تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.