تکمیل تقاطع غیر همسطح کلاچای در انتظار اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی

0 810

«خیرالله خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای از تکمیل این پروژه در اواخر ۹۸ یا اوایل سال ۹۹ خبر داد.

خادمی با اشاره به اعتراض مردم به طولانی شدن اجرای تقاطع غیرهمسطح کلاچای گفت: هم‌ اکنون در سطح کشور هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و تقاطع غیر همسطح و یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر آزادراه در حالی‌ اجرا می‌شود که یکی از آن طرح‌های نیمه‌تمام همین پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای است.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام کشور به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازاست، گفت: اگر تزریق سالیانه اعتبارات داشته باشیم باید ۶ الی هفت هزار میلیارد تومان در حوزه راهسازی پول تزریق کنیم.

نماینده مردم رودسر واملش در مجلس نیز در این باره گفت: برای اینکه از نظر ایمن‌سازی مشکلی برای این پروژه ایجاد نشود پل روگذر تعریف‌ شده که به‌ ناچار باید هزینه بیشتری پرداخت شود تا از نظر فنی مشکلی در تقاطع غیرهمسطح کلاچای ایجاد نشود.

اسدالله عباسی با اشاره به دلایل طولانی شدن پروژه گفت: به دلیل کسری بودجه، وزارت راه ناچاراست این پروژه را تا پایان ۹۸ تکمیل کند.

عدم تخصیص به موقع اعتبارات موجب طولانی شدن احداث تقاطع غیرهمسطح کلاچای درمحور رودسر به رامسر شده است.

به گفته مجری طرح تقاطع غیرهمسطح کلاچای تاکنون در اجرای این پروژه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه نیازمند اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی هستیم.

«آرش پیروی»طول اجرای این پروژه را با درنظر رمپ ورود و خروج ۷۲۰ متر عنوان کرد و گفت: این پروژه دارای ۱۷ دهنه پل است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی این پروژه تأکید کرد: در صورت اختصاص اعتبارات مورد نیاز این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.