جای خالی وزنه برداران گیلانی در جام بین اللملی فجر

0 412

در حالی رئیس فدراسیون وزنه برداری از اعلام آمادگی ۱۶ کشور برای حضور در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در رشت خبر می دهد که نامی از ورزشکاران گیلانی برای حضور در جام بین‌المللی فجر دیده نمی شود.

«حسین پورشعبان» مربی تیم وزنه‌ برداری گیلان با بیان اینکه وزنه ‌برداران گیلانی در جام فجرحضور ندارند گفت: تیم گیلان درمسابقات انتخابی تیم ملی با حضور دو شرکت‌ کننده موفق به کسب دو مقام قهرمانی شده است.

مربی تیم گیلان با اشاره به تلاش مسؤولین گیلانی برای حضور وزنه ‌برداران استان در جام بین‌المللی فجر گفت: علی‌رغم آمادگی بالای وزنه‌ برداران گیلانی، نامی از ورزشکاران گیلانی برای حضور در جام بین‌المللی فجر به میزبانی رشت دیده نمی‌شود. مسؤولین فدراسیون با توجه به میزبانی استان گیلان بهتر است با حضور نخبگان وزنه‌ برداری گیلان در این مسابقات بین‌المللی موافقت کنند.

در همین رابطه «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه برداری  کشور در دیدار با استاندار گیلان با قدردانی از حمایت‌های مسئولان این استان در میزبانی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر پهلوان نامجو، گفت: اقدام بسیار ارزشمندی در استان گیلان در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه تاکنون وزنه‌ بردارانی از ۱۶ کشور برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی نهایی کرده‌اند، افزود: این ورزشکاران از کشورهایی اردن، ارمنستان، اندونزی، ایران، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، ترکمنستان، قرقیزستان، عراق، مغولستان، کامرون، نروژ، چین، قطر و یمن هستند که در هفت وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گفتنی است مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک جام نامجو، گرامیداشت دهه فجر از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه جاری در سالن شش هزار نفری رشت برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.