دستگیری قاتل ماهی فروشان کیاشهری

0 692

روز گذشته درپی نزاع خونین بین دو مغازه ماهی فروشی در بندر کیاشهر دو نفر با نامهای بهمن عشقی و فرید عشقی در اثر جراحات وارده از سلاح سرد قمه و تبر به قتل رسیدند.
« سرهنگ حمید محمدی نسب » فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه امروز از دستگیری قاتلان پدر و پسر ماهی فروش کیاشهری خبر داد.
وی افزود: درپی تماس تلفنی که عصر روز گذشته با مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر با سلاح سرد صورت گرفت، عوامل و ماموران نیروی انتظامی منطقه به سرعت به محل درگیری اعزام شدند. پس از اعزام ماموران نیروی انتظامی، درگیری در بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت و در این تحقیقات مشخص شد که ۵ نفر با هویت معلوم بر اثر اختلافات قبلی و درگیری لفظی با سلاح سرد با هم درگیر شدند.
سرهنگ محمدی نسب ادامه داد: متاسفانه دراین درگیری دو نفر ( پدر ۶۵ ساله و پسر ۴۰ ساله) به علت اصابت چند ضربه چاقو به پهلو، شکم و ران پا جان باختند.
وی با اشاره به اینکه متهمان پس از درگیری از محل متواری شدند افزود: ماموران نیروی انتظامی بخش بندرکیاشهر و پلیس آگاهی آستانه اشرفیه پس از هماهنگی قضایی و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و در کمتر از یک ساعت قاتلان ۵۱ و ۳۰ ساله را در یکی از دهستان های شهرستان آستانه اشرفیه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی و عصبانیت ناشی از درگیری لفظی با مقتولان اعلام کردند، ضمن آنکه پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامهای قضائی تحویل داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.