طبیعت: ۳۰×۳۰ در انزلی

نمایشگاه نقاشی گروهی در بندر مه‌آلود برگزار می‌شود

1 235

«طبیعت:  ۳۰×۳۰ » عنوانی‌ست  که بر تارک یک نمایشگاه نقاشی گروهی در شهر ساحلی انزلی می‌درخشد.  در استیتمنت این نمایشگاه که به همت موسسه گیل‌تی‌تی و آموزشگاه کبود برگزار می‌شود، آمده است: «ما در طبیعت‌ایم. طبیعت بر ما می‌رود. چشم‌ها واسطه‌ی تماشا می‌شوند. هر چشم ثبت می‌کند. ذهن بازی می‌کند. هنرمند اما، این بازی را می‌برد. تصویر را خلقتی دوباره می‌بخشد. رنگ را، نور را، صفحه را، قاب را در این راه به همراهی می‌برد و این یک مهمانی‌ست. ما برآنیم روی طبیعت که میراث خداست، خلقی را به این میهمانی فراخوانیم. بیایید از این ۳۰×۳۰ ها تماشا را بردارید. لذتش از آن قاب‌هایی‌ست که هنوز آویخته نشدند.»

گفتنی است در این نمایشگاه ۱۷ اثر از ۱۳ هنرمند  با تکنیک‌هایی چون رنگ روغن، اکریلیک،آبرنگ، مداد رنگی و کلاژ  در ابعاد ۳۰ در ۳۰، با مضمون طبیعت چشم‌ها را به مهمانی تماشا فرا می‌خواند. اما مریم سماک مقدم، آوا پوررزاز، آزیتا حسن پور، سهیلا معصومی، نسیبه کوچکی نژاد، فرزانه نشاط، نسیم دالوند، سارا کریمی، نرگس باقری، عارفه داداشی، سارا گلرخ، مژده رضایی و کبری امیریگانه هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه  آثارشان را در معرض نگاه مخاطبان قرار داده‌اند.

آیین گشایش این نمایشگاه روز جمعه ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌‌توانند تا ۲۹ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در مدرسه‌ی صابرحنان سابق(روبروی نازدوخت) واقع در خیابان سپه بازدید بعمل آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.