عاقل منش در شورای شهر رشت معرفی شد

تاج شهرستانی به مدت شش ماه از حضور در شورا محروم شد؛

0 183

براساس نامه فرمانداری شهرستان رشت، «محمدحسن عاقل‌منش» به عنوان عضو علی‌البدل شورای شهر رشت معرفی شد.

همزمان با ۹ اردیبهشت روز شوراها، در یکصد و بیست و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت؛ محمدحسن عاقل‌منش به عنوان عضو جدید شورا سوگند خورد.

عاقل‌منش پس از قرائت سوگندنامه؛ جلوگیری از فساد، همکاری و هماهنگی با شهردار در پیشبرد امور، استمرار تعاملات در مدیریت شهری و استانی، به‌کارگیری جوانان و…را از جمله مسائل مهم خود در دوره حضورش در شورا عنوان کرد.

در ادامه جلسه «محمدحسین واثق کارگرنیا» رییس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید به اینکه نباید نقص و اشتباه هر شخص را به‌پای سایر اعضای شورا نوشت با اشاره به حواشی اخیر شورا و تعلیق عضویت علیرضا تاج شهرستانی اظهار کرد: قبل از اینکه انتخاب شویم مراوده‌ای نداشتیم و مردم ما را انتخاب کردند که مشکلات شهر را حل کنیم لذا در این مسیر اگر بنده اشتباه کنم، شورای شهر اشتباه نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر بنده خطایی کردم باید پاسخگوی خطای خودم باشم اما در فضای مجازی نوشته‌هایی است که کل شورا را زیر سوال می‌برند.

رییس شورای شهر رشت تصریح کرد: تاج شهرستانی حدود سه سال در این شورا خدمت کرد و خدمات خوبی داشت و از زحمات ایشان تشکر می‌کنم. حال به دلیل مشکلی که پیش آمد و از طریق مجاری قضائی باید رسیدگی شود و در صورت احراز تخلف با اشد مجازات محکوم شوند و ما حرفی نداریم و وی به مدت شش ماه از حضور در شورا محروم شد.

لازم به ذکر است: محمدحسن عاقل‌منش با رأی قاطع اعضای شورای شهر به عضویت کمیسیون‌های فرهنگی، بهداشت، برنامه و بودجه و ماده ۱۰۰ درآمد. همچنین مسعود عباس نژاد با ۱۰ رأی به عنوان دومین عضو شورای شهر رشت در شورای شهرستان رشت(جانشین علیرضا تاج شهرستانی) معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.