ممانعت از ورود ۹ هزار خودرو به شهرهای نارنجی و قرمز گیلان

0 365

جلوگیری از ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز ونارنجی استان در حالی عنوان شده که در روزهای اخیر تصاویری از حضور مسافرین عراقی در اماکن تفریحی و گردشگری استان رسانه ای شده است. همزمان نیز وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان از روند افزایشی کرونا در گیلان خبر داده اند. بر این اساس تعداد شهرهای قرمز گیلان از دوشهر به ۴ شهر رسیده است.

رییس پلیس راه گیلان از ممانعت ورود بیش از ۹ هزار خودرو به شهرهای قرمز و نارنجی استان خبر داد.«جاور صفاری» با اشاره به اعمال محدودیت ترددی در سطح استان، به مهر گفت: برای هفته سوم نیز محدودیت‌های کرونایی و همچنین ترددی در شهرهای با شرایط قرمز تمدید شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به استان ممانعت شده است، افزود: در این مدت پلیس راه گیلان به بیش از ۱۴ هزار راننده متخلف تذکر داده اند. در این مدت همچنین از ورود ۹ هزار و ۵۰۲ خودرو به شهرهای قرمز و نارنجی ممانعت شده است.

صفاری در ادامه با اشاره به اینکه رانندگان هزار و ۱۵۵ خودرو نیز برای ورود به شهرهای قرمز جریمه شدند، گفت: ۷۰۴ خودرو نیز برای ورود به شهرهای نارنجی جریمه شدند.

گفتنی است در حال حاضر چگونگی حضور مسافرین و گردشگران عراقی با توجه به ممنوعیتهای ترددی برای شهروندان استان مورد سوال قرار گرفته است. موضوعی که نیازمند پاسخگویی مسوولان ستاد کرونای استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.