موفقیت مرور در جشنواره رسانه و مدیریت شهری

0 1,308

دومین جشنواره رسانه و مدیریت شهری رشت که با هدف ارتقاء دانش رسانه‌ای، بازتاب فرصتها و مشارکتها و افزایش مشارکت رسانه ها در اداره‌ی امور شهری از سوی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد، با اعلام اسامی برگزیدگان توسط هیأت داوران به کار خود پایان داد. پایگاه تحلیلی و خبری مرور با دو اثر در بخش گزارش مکتوب و مقاله رتبه‌های اول و سوم این جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش مرور، اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ و مدیریت شهری که یکشنبه ۳ مرداد ماه به میزبانی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی برگزارشد، ۱۵ شرکت کننده در بخش گزارش مکتوب تحلیلی تحقیقی با ۳۳ اثر و ۹ شرکت کننده در بخش عکس خبری با محوریت کرونا با ۹۷ اثر شرکت کردند.

در این مراسم «هوشنگ عباسی» به نمایندگی از داوران در بخش مقاله و گزارش مکتوب و «محمدعلی برنو» داور بخش عکاسی با قرائت بیانیه هیات داوران، اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف دومین جشنواره رسانه و مدیریت شهری را اعلام کردند.همچنین «فرهام زاهد» رییس کمیسیون فرهنگی شورا و دبیر جشنواره در خصوص مطالبه گری رسانه ها از مشکلات شهری و لزوم پاسخگویی مدیران، خواستار گنجاندن این جشنواره در تقویم شورای اسلامی شهر رشت شد.

«احمد رمضانپور نرگسی» رئیس شورا،« محمدحسن عاقل منش و فاطمه شیرزاد» اعضای شورای اسلامی شهر رشت و«فیروز فاضلی » مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی نیز در این مراسم سخنانی ارایه کردند.

در بخش گزارش مکتوب (تحقیقی-تحلیلی) :

نفر اول :وحیده اسماعیلی

با گزارش “۵۰ درصد رشت در محاصره اراضی نسقی است”

نفر دوم :مجید محمد پور

با گزارش “آلوده ترین رودهای جهان در رشت زیبا”

نفر سوم: معین حسن زاده

با گزارش “رجوع به تاریخ رشت، چه بودیم چه شدیم”

در بخش مقاله (سرمقاله – یادداشت):

نفر اول :ام البنین فتوحی

با مقاله “مدیریت شهری از دریچه نگاه زنان”

نفر دوم :شهرام شیرکوند

با مقاله “رابطه توسعه فرهنگ شهری و فرهنگ شهروندی”

نفر سوم :رادنی دیدار با مقاله “بررسی پروژه عمرانی پیاده راه ؛ رشت می خواهد تا صبح زنده بماند”

در بخش عکس خبری (گزارش تصویری ویژه کرونا) :

نفر اول :پویا بازارگرد

نفر دوم :عباس عاشوری

نفر سوم: سید جواد میر حسینی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.