چالش نمایندگان فوتبال گیلان برای شروع لیگ یک

0 444

نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور ۲ تساوی و یک باخت کسب کردند.
به گزارش مرور، درهفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر به مصاف مس رفسنجان رفت و به تساوی صفر – صفر دست یافت.
تیم داماش گیلان نیز در ورزشگاه هفتم تیر بابل مقابل تیم رایکای این شهر به تساوی بدون گل رسید. اما تیم ملوان بندر انزلی درتهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم سرخ پوشان پاکدشت شد.
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم روز گذشته  آغاز شد.
در حالی رقابتهای لیگ یک فوتبال کشور با حضور نمایندگان گیلانی شروع شد که تیم های گیلانی حاضر در لیگ همچنان با چالشهای مدیریتی و مالی مواجه هستند.
تیم سپیدرود رشت بدون مدیرعامل وارد رقابتهای لیگ یک شد. «مسعود حیدری» آخرین مدیرعامل این تیم دراواسط هفته گذشته با بیان اینکه قادر به تحمل فشار مشکلات تیم نیست از مدیرعاملی سپیدرود استعفا داده بود.
گفتنی است سپیدرود به دلیل دست به دست شدن های پی در پی و تغییرات زودهنگام مالکیتی در ۵ سال اخیر بیش از ۱۳، ۱۴ بار مالک و مدیر به خود دیده است.این روند عدم برنامه ریزی بلند مدت دربخش ساختاری و اقتصادی و درآمد پایدار را برای این تیم به دنبال داشته است.
از سوی دیگر باشگاه داماش گیلانیان نیز اگرچه امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر در لیگ دسته اول مسابقات را خریداری کرده اما با چالش بزرگی برای حضور در این رقابت ها مواجه شد. عدم صدور مجوزخروج امتیاز کارون اروند از استان خوزستان به گیلان تا ساعات پایانی باقی مانده به شروع لیگ یک ممکن بود به حضور نیافتن داماش در لیگ منجر شود.
«فرزاد مجیدی» مدیر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز در هفته گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرد. البته این استعفا مورد موافقت میرابی، مالک باشگاه ملوان قرارنگرفته و اعضای این تیم تلاش کردند مجیدی را از تصمیم خود منصرف کنند. باز نشدن پنجره نقل و انتقالات تیم ملوان بندرانزلی و عدم ثبت قرارداد ها هم از جمله چالش های این تیم برای شروع مسابقات بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.