ارسلان زارع استاندار گیلان شد

0 923

با تصویب هیأت وزیران، «ارسلان زارع» به عنوان استاندار گیلان تعیین شد.
به گزارش مرور با تصویب هیأت وزیران در جلسه امروز (چهارشنبه) دولت ، ارسلان زارع که پیش از این سرپرست استانداری گیلان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بود؛ به عنوان استاندار گیلان تعیین شد.
زارع پیش از این در سمت معاونت فرمانداری شهرستان دشتی، فرمانداری شهرستان دیر و فرمانداری شهرستان دشتستان حضور داشت. وی از اواخر بهمن ماه سال گذشته به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان منصوب شده بود پس از انتقال مصطفی سالاری از استانداری گیلان به سازمان تامین اجتماعی، سرپرست استانداری گیلان بود.

انتخاب استاندارغیر بومی برای گیلان درحالی از سوی وزارت کشور صورت می گیرد که پیش از این رییس مجمع نمایندگان استان خواستار انتخاب استاندار بومی برای گیلان شده بود. وی حتی از پیشنهاد به محمد جعفرعلیزاده معاون عمرانی سابق استان بعنوان یکی از گزینه های بومی جهت این پست خبرداده بود که مورد موافقت وی قرار نگرفت.
درباره انتخاب زارع بعنوان استاندار جدید گیلان، «محمد صادق حسنی» نماینده رشت با ابراز شرمندگی از مردم گفت: از اینکه نتوانست اگر تصمیمی اتخاذ شد مخالفتی نمی‌کنم و تمام توانم را در اجرای تصمیم به جهت پیشرفت و توسعه به کار می‌گیرم.یم برای استان گیلان استانداری بومی برگزینیم و به وزارت کشور معرفی کنیم پیش مردم گیلان شرمنده‌ایم.
وی با بیان اینکه استان گیلان عقب‌افتادگی فراوان دارد و نباید این عقب‌افتادگی‌ها با عدم‌ حمایت از استاندار جدید افزایش پیدا کند، افزود: باید با توان‌افزایی و کنار گذاشتن اختلافات به توسعه استان کمک کنیم چون امروزه مخالفت و درگیری هیچ کمکی به توسعه استان نمی‌کند. حال که این تصمیم اتخاذ شد مخالفتی نمی‌کنم و تمام توانم را در اجرای تصمیم به جهت پیشرفت و توسعه به کار می‌گیرم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.