استعفای نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان

0 364

وزیر بهداشت و درمان با درخواست پایان مأموریت «محمدحسین قربانی» نماینده تام‌الاختیار وزرات بهداشت درستاد مبارزه با کرونای با توجه به کنترل نسبی بیماری کووید ۱۹ در استان، موافقت کرد.

محمدحسین قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت و درمان ضمن تقدیر از مسؤولان و مردم در جهت کنترل نسبی ویروس کرونا در استان اعلام کرده بود که بحران کرونا در گیلان به یک‌ رویه باثبات رسیده است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس دهم همچنین از وزیر بهداشت و درمان خواسته بود، ضمن موافقت با پایان مأموریتش در گیلان، ادامه امور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و استاندار دنبال شود.

گفتنی است با شیوع ویروس کرونا در گیلان، سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان پس از پایان مأموریت مهدی شادنوش، طی حکمی از ۱۶ اسفندماه سال گذشته محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس و‌ نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان را به‌عنوان نماینده خود در گیلان جهت مدیریت بیماری کرونا منصوب کرده بود. استعفای قربانی در حالی صورت گرفت که در روز گذشته و با اعلام استاندار گیلان مبنی بر اینکه برخی از مناطق استان از نظر شیوع کرونا در وضعیت سفید بازگشایی اجتماعات و اماکن قرار دارند ، قربانی با رد این گزارش تاکید کرده بود هیچ جای گیلان سفید نیست و خطر کرونا همچنان باقی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.