استعفای گروهی در هیأت گلف گیلان

0 368

بعد از حاشیه های متعدد دربرگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان ، اینبار تعدادی از بازیکنان هیات گلف گیلان در اعتراض به انتخاب رییس جدید این هیات دسته جمعی استعفا دادند.

در آذرماه گذشته «مرتضی یحیی‌پور، سید رضا ثابت‌قدم، سارا نوروزی و امیر کاظمی» چهار کاندیدای انتخابات هیات گلف گیلان بودند که در نهایت « سارا نوروزی» با کسب هشت رأی به‌عنوان رییس جدید هیات گلف انتخاب شد. اکنون بعد از گذشت حدود یک ماه ازاین انتخابات ، تعدادی از بازیکنان گلف استان به علت انتصابی بودن انتخابات و خط دهی مستقیم ریاست فدراسیون گلف درچیدمان مجمع انتخابات گلف به صورت گروهی استعفا دادند.

به گفته این بازیکنان پیش از برگزاری مجمع ، ریاست فدراسیون با تغییر در لیست رای دهندگان در روزهای پایانی سعی کرد گزینه مورد نظر خود را که پیشتر نیز به همراه خانواده اش درسمت های مختلف هیات گلف صاحب منصب بوده اند را به عنوان رییس گلف استان تحمیل کند. این موضوع طی نامه ای ثبت شده چند روز قبل از برگزاری مجمع به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان و فرماندار رشت اطلاع داده شده بود.

اقدام عجیب فدراسیون در حمایت از تیمی که در طی سال های گذشته بطور مستقیم و غیر مستقیم در روند هدایت هیات دخالت داشته و در این مدت حتی نتوانسته حداقل ها را برای این هیات فراهم آورد از آن جهت قابل توجه است که یکی ازکاندیدهای ریاست هیات گلف از افراد خوشنام در زمینه ورزش بوده و از سابقه خوبی در این حوزه برخوردار است و در مدت کوتاه سرپرستی با وجود کارشکنی های بسیار، اقدامات چشمگیری در جهت اصلاح زیر ساخت ها و نظم دهی به هرج و مرج موجود انجام داده است.

در میان استعفا دهندگان نام هایی همچون معصومه خوشخلق رئیس کمیته آموزش هیات گلف استان ، رضا کریمی و بسیاری دیگر به چشم می خورد که از سابقه فعالیت و قبول مسئولیتشان در هیات گلف استان به بیش از ۷ سال پیش بر می گردد.

گفتنی است پیش تر نیز سید «رضا ثابت قدم» رئیس کمیته وودبال استان گیلان و همچنین سرپرست هیات گلف شهرستان رشت  بلافاصله بعد از اتمام انتخابات مجمع ، ضمن اعلام اعتراض به مجمع از ادامه همکاری با مجموعه فدراسیون گلف انصراف داده بود.

«سارا نوروزی» داور و مربی رسمی انجمن وودبال بوده و سرپرستی کمیته داوران انجمن وودبال کشورمان را در سال ۹۶ برعهده داشت؛ مدرک بین‌المللی رشته وودبال زیر نظر مینگ هویی ونگ در سال ۹۴، مدرک بین‌المللی گلف زیر نظر کیم بالد وین در سال ۹۶، مدرک داوری رشته وودبال در سال ۹۵ بخشی از سوابق ورزشی رئیس جدید هیئت گلف گیلان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.