تعطیلی مدارس و کاهش ساعت اداری تا چهارشنبه

0 232

براساس مصوبه پنجمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان؛ تا روز چهارشنبه فعالیت مدارس و دانشگاه های گیلان غیرحضوری و کاهش ساعت کاری ادارات گیلان ادامه دارد.

براساس مصوبه پنجمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه همچنان ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.
تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

همچنین در این مصوبه، کلیه فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان (دولتی و غیردولتی) تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

براساس این مصوبه امتحانات تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی در مدت زمانی و مکان محدود به منظور صرفه‌جویی به تشخیص رئیس دانشگاه برگزار می‌شود.

در این مصوبه تاکید شده است که امتحانات پایه های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

لازم به ذکر است: به گفته «عیسی جمال‌نیکویی» مدیرعامل شرکت گاز گیلان، مصرف گاز در استان طی دو روز اخیر، ۲.۵ درصد کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها یکی از دلایل کاهش مصرف گاز در استان بوده اظهار کرد: گاز بیش از ۷۶۰ واحد صنعتی و ویلاهای خالی از سکنه استان به منظور کاهش مصرف، قطع شده است.
جمال‌نیکویی با بیان اینکه شرکت گاز تاکنون گاز ۴۶۸ ویلای خالی از سکنه را قطع کرده، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این اقدام ۱۰ هزار متر مکعب در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.