داوری چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی

0 615

جلسه‌ی داوری چهارمین دوسالانه‌ی ملی «عکس سرمایه اجتماعی» روز جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در دفتر موسسه سبزکاران بالان، با حضور داوران برجسته‌ی این دوره از دوسالانه آقایان مهدی سروری، علی شاکر، علیرضا عزتی، شباب گلچین، کریم متقی، به دبیری آقای الوند رضازاده  برگزار شد.

تعداد آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی در مجموع ۳۸۷۷ اثر بوده که از این تعداد ۲۵۶۸ اثر مربوط به بخش اصلی و ۱۳۰۹ اثر مربوط به بخش ویژه بوده است. این آثار پس از بررسی در جلسه هیات ارزیابی و تطبیق مصادیق تصویری مفهوم سرمایه اجتماعی که دو روز قبل از جلسه داوری در تاریخ۲۲/۱۱/۹۸  با حضور هیات ارزیابی متشکل از دو جامعه شناس خانم‌ها ملاحت اسدالهی و هدا حلاج زاده، برگزار کننده دوسالانه خانم نسیم طواف زاده، دبیر اجرایی دوسالانه آقای افشین میرزایی و مدیراجرایی دوسالانه خانم فاطمه ارمک در دفتر موسسه سبزکاران برگزار شد، تعداد ۶۰۰ اثر در بخش اصلی و ۶۲۱ اثر در بخش ویژه به بخش داوری راه یافت که کلیه آثار از مصادیق سرمایه اجتماعی بوده‌اند.

جلسه‌ی داوری با وجود برف سنگین شهر رشت و قطعی برق منطقه، بیش از ۱۲ساعت نفسگیر به طول انجامید و کلیه‌ی آثار مورد بررسی و تحلیل کارشناسانه داوران قرار گرفتند. در پایان ۲۹ اثر در بخش اصلی و تعداد ۳۳ اثر در بخش ویژه انتخاب شد که اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه در پایان خبر لیست شده است.

دبیرخانه‌ی چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی ضمن ابراز خرسندی در خصوص ارتقاء کیفیت موضوعی عکس‌های رسیده به این دوره نسبت به ادوار گذشته و قدردانی از کلیه عکاسان عزیزی که در چهارمین دوره این دوسالانه شرکت کرده اند، از رشد ۱۷درصدی شرکت کنندگان و رشد ۳۰درصدی آثار در این دوره نسبت به دوره‌ی قبل خبر داد که خود گویای افزایش شناخت  دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی در میان جامعه عکاسان سرزمین ایران و تلاش حامیان این دوره برای اطلاع رسانی این جشنواره است که بدون یاری آنها این مهم تحقق نمی‌یافت.

دبیرخانه‌ی چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی مفتخر است اعلام کند که از ۲۸استان کشور در این دوره شرکت داشته‌اند که این تنوع و گستردگی خود، بیش از هر دوره‌ی دیگری بوده است.

همچنین نفرات برتر در بخش اصلی و ویژه متعاقب گاهشمار دوسالانه و به رسم معمول در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ طی مراسم اختتامیه اعلام و تقدیر خواهند شد.

فهرست عکاسان راه یافته به نمایشگاه چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی

احمد بلباسی(۲اثر)-تهران

پژمان مولایی(۲اثر)-اندیمشک

مرتضی رفیع خواه-رشت

محمدرضا بهمرام-اهر

مریم خداوردی-تهران

جمشید فرجوند فردا-شهربیجار

سمانه شیرازی-آمل

فراز آهنین-آستارا

محسن کابلی(۲اثر)-گرگان

مجید حجتی(۲اثر)-اصفهان

سید محمد صادق حسینی-شیراز

مهدی حیدری نژاد-تالش

فرشید اصغری-نیشابور

بهرام بیات-زنجان

علی سوته(۳اثر)-رشت

اعظم حشمتی-تهران

حسین ملکی-اردبیل

عباس رستگار(۲اثر)-بجنورد

زهره لک-تهران

ابراهیم باقرلو(۲اثر)-تهران

مصطفی عطاری-قوچان

ابراهیم علی پور(۲اثر)-بانه

امین رحمانی(۲اثر)-تاکستان

امیر قیومی-لار

حدیث فقیری-شیراز

مجتبی محمدی-رشت

امیر بهروزی راد-رشت

بابک مهرافشار-اصفهان

سید نیلوفر محمودیان-زنجان

سعیدرضا مقصودی-شازند

سعید قاسمی-اهر

کیارش کرمی(۲اثر)-همدان

جواد عسگر اوغلی-ارومیه

مهدی زابل عباسی-مشهد

محمد قنواتی(۳اثر)-تهران

سید حسن فتاحیان-یاسوج

پویا بیات-زنجان

پویا بازارگرد-رشت

جواد رضایی-مشهد

سبحان مهدی زاده(۲اثر)-رشت

مهدی طاهری-تهران

علی سراج همدانی-ملک شهر اصفهان

حامد نیرومند-قوچان

میثم همرنگ-رشت

فرشته اصلاحی-کرج

مصطفی حمزه ای-زابل

علیرضا یونسی-رشت

مهدی عقیقی-قوچان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.