جایزه برتر به موسسه زیست محیطی سبزکاران تعلق گرفت

از سوی موسسه دکتر رادمنش

0 613

موسسه ملی سبزکاران بالان از گیلان جایزه برتر بخش انجمنها و موسسات زیست محیطی چهارمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش را دریافت کرد.

جایزه محیط‌ زیستی رادمنش، که با هدف شناسایی افراد تلاشگر اما گمنام در حوزه محیط ‌زیست توسط دکتر رادمنش، پزشک و استاد دانشگاه و به ‌منظور ارج نهادن به فعالیت‌های داوطلبانه دوستداران محیط ‌زیست شکل گرفت، در چهارمین دوره برگزیدگان خود را معرفی کرد.

دی‌ماه ۱۳۹۹ و همزمان با فراخوان شرکت در چهارمین دور این جایزه که به سراسر ایران و برای همه انجمن ها و فعالان این حوزه ارسال شد، بیش از ۶۰ انجمن یا فرد فعال مستندات خود را برای شرکت در این جایزه ارائه دادند. گروه داوران ۱۴ انجمن و ۱۷ فرد فعال را بعنوان برندگان این دوره انتخاب کردند که موسسه ملی سبزکاران بالان به مدیریت «سیده نسیم طواف زاده حقی» از گیلان موفق به دریافت جایزه برتر و لوح تقدیر در بخش انجمن و موسسه چهارمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش شد.

در متن لوح یادبود این جایزه آمده است:« تلاش بی‌منت در حفاظت از اندوخته‌های طبیعی یا چشم‌اندارهای هوش‌رباب یک سرزمین در شمار مهم‌ترین شناسه‌های توسعه‌یافتگی جامعه و تاب‌اوری هر کشوری محسوب می‌شود. از این رو، با افتخار و به پاس یاری گری‌ها و دگر یاری‌های گرانسنگ حصرتعالی و انجمن همراه‌تان در پاسداری شایسته از مایملاک محیط‌ زیستی وطن، لوح سپاس چهارمین دوره جایزه محیط ‌زیستی دکتر رادمنش در سال ۱۴۰۰ پیشکش می‌شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.