آموزش مامورین نجات زمین در برج میلاد و باغ کتاب تهران

0 571

موسسه سبزکاران بالان که یک موسسه محیط زیستی است برنامه ای را با مشارکت مجموعه های کاربازی(در برج میلاد) و فکربازی (در باغ کتاب تهران) برگزار می کند.

این برنامه که با هدف آموزش های محیط زیستی به زبان ساده به کودکان و نوجوانان است، اختصاصی در حوزه آب و تالاب طراحی شده است که در تاریخ های ۹-۱۰ و ۱۱ مرداد ماه از صبح تا شب در دو محل به صورت همزمان برپا خواهد شد.

به گزارش مرور، در قالب این برنامه مشکلات محیط زیستی مانند تغییر اقلیم، گرمایش جهانی و کمبود منابع آبی و لزوم شناخت تنوع زیستی و دلایل حفظ و حراست از محیط زیست از علت های طراحی مدرسه تالاب در موسسه سبزکاران بوده که در محل باغ کتاب تهران برپا خواهد شد.

موسسه سبزکاران که بازی های زیادی برای انتقال مفاهیم محیط زیستی طراحی و ساخته است دو بازی ساخته شده خود را در محل کاربازی مستقر خواهد کرد تا کودکان در طی بازی با مفاهیم محیط زیست آشنا شوند .مدرسه تالاب، فن آموز تخصصی است که به صورت کامل توسط داوطلبین موسسه آماده شده است . تالاب ذخیره گاهی از تنوع زیستی است با کارکردهای خاصی که بدلیل عدم آگاهی از این کارکردها و مدل نامناسب استفاده ما از این زیستگاه ها، حیاط انسان در خطر قرار گرفته است. بنابراین در این برنامه کودک از مسیری مارپیچ عبور می کند و.با انواع تالابها، ساختار هر تالاب، تنوع زیستی موجود در تالاب و کارکردهای آن آشنا خواهد شد.. یکی دیگر از ابزارهای آموزشی به زبان ساده استفاده از بازی های مختلف است.

گفتنی است، در انتهای این برنامه، کودکانی که در محل برج میلاد و باغ کتاب آموزش های موسسه را دریافت می کنند کارت «مامورین نجات زمین» دریافت کرده که تاریخ انقضاء دارد و اگر علاقه مند به دریافت عنوان” مامور نجات زمین” باشند فعالیت های تعریف شده ای را در بازه ی زمانی مشخصی می باید انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.