ریاست شورای شهر رشت به اسماعیل حاجی پور رسید

0 967

«اسماعیل حاجی پور» با ۱۱ رای به عنوان رئیس شورای شهر رشت انتخاب شد.

یکصد و سومین جلسه شورای شهر رشت با دستور انتخاب هیات رییسه شورا برگزار شد و طی آن اسماعیل حاجی پور به عنوان تنها کاندیدا با ۱۱ رای اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهر رشت انتخاب شد.
فرهام زاهد با ۱۱ رای نائب رییس، حامد عبدالهی نیز با ۶ رای به عنوان خزانه دار انتخاب شد. فاطمه شیرزاد با ۹ رای و محمد حسن علیپور با ۱۱ رای به عنوان منشی اول و دوم شورا برای سال سوم انتخاب شدند.
حجت جذب نیز با ۶ رای به عنوان سخنگوی شورای شهر رشت جایگزین فاطمه شیرزاد در این سمت شد. بهراد ذاکری نیز ۴ رای به دست آورد.
امروز انتخاب هیات رییسه شورای شهر درحالی صورت گرفت که عمریک ساله هیات رئیس پیشین شورای شهر در دهم مرداد به پایان رسیده بود و پیش از این  ۵۱ شهر استان هیات رئیسه جدید خود را انتخاب کرده بودند. حتی مراکز استان های دیگر نیز دراین مدت همه هیات رئیسه سال سوم خود را انتخاب کرده بودند. دراین میان تنها شهر رشت بود که بدون توجه به قوانین، جلسه شورای خود را بدون برگزاری انتخابات هیات رئیسه بعد از مهلت قانونی برگزار می کرد. در حالیکه طبق دستور وزارت کشور اعضای شورا تا ده مرداد وظیفه داشتند هیات رئیسه جدید خود را انتخاب کنند.

گفتنی است درگیری بر سر کرسی ریاست شورای شهر رشت از دوره چهارم به بعد همیشه محل مناقشات و درگیری های فراوانی بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.