عذرخواهی فرماندار تالش از مردم

0 364

«سید عیسی مهدوی» فرماندار تالش با اشاره به تخریب پل ارتباطی اسالم درسیلاب هفته گذشته گفت: بابت مشکلات بوجود آمده به عنوان نماینده دولت از مردم عذرخواهی می ‌کنم.

به گزارش مرور، مهدوی درجلسه ساماندهی و کنترل سیلاب رودخانه‌های تالش گفت: این پل علاوه بر جنبه ارتباطی، جنبه‌ی اقتصادی نیز دارد وهمه مسئولین شهرستانی و استانی پیگیر ساخت پل جدید هستند و بزودی شاهد نصب پل موقت برای برقراری تردد خواهیم بود‌.

وی به ساماندهی سردهنه‌ها درمنطقه  تاکید کرد و افزود: با بازسازی به موقع ۴۰ سردهنه در شهرستان از ورود آب به خانه‌ها و آسیب به شهروندان جلوگیری شد.

فرماندار تالش تاکید کرد: برای ساماندهی سردهنه‌ها نیازمند ۴۰میلیارد تومان هزینه بودیم  که فقط ۲۰درصد اعتبارات استانی درسال گذشته به تالش اختصاص یافت و مابقی بازسازی و لایروبی سردهنه‌ها توسط بخش خصوصی انجام شد.

گفتنی است بارش شدید و سیلاب هفته گذشته درشهرستان تالش  منجر به تخریب پل اصلی ارتباطی شهراسالم ، تخریب دیواره فرعی رودخانه درچوبر، رانش زمین در طولارود  و تخریب راه ارتباطی و قطعی برق، آب و گاز دراین منطقه شد.

پیش ازاین نیز به گفته مدیریت بحران استانداری گیلان ، بارشهای سیلابی هفته گذشته در ۱۴ شهرستان استان به تاسیسات زیربنایی، راه‌های روستایی، پل‌های ارتباطی و منازل مسکونی ۹ شهرستان خساراتی وارد کرد. در مجموع میزان خسارات اعلام شده از سوی استانداری  ۲۰۰ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان اعلام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.