قهرمانی منطقه‌ آزاد انزلی درلیگ دوچرخه سواری گیلان

0 410

در نخستین دوره‌ی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان، تیم سیاه جامگان منطقه‌ی آزاد انزلی توانست با پشت سرگذاشتن رقیبان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه‌ی آزاد انزلی، اولین دور از مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان به میزبانی منطقه‌ی آزاد انزلی در فاز گردشگری این منطقه برگزار شد.

«سید ایمان دلیل حیرتی» رییس هیات دوچرخه سواری گیلان با بیان اینکه اولین مرحله‌ی لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان در رده‌ی سنی آزاد به صورت تایم تریل تیمی، چهار کیلومتر تعقیبی به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد گفت: در این دوره از مسابقات ۵۵ رکاب زن در قالب ۱۱ تیم پنج نفره از شهر های رشت، انزلی، لاهیجان، صومعه سرا و لنگرود مسافت سه هزار و ۸۰۰ متر را به صورت تعقیبی رکاب زدند.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم سیاه جامگان منطقه‌ی آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و تیم ۲ هیات دوچرخه سواری رشت، و تیم هیات دوچرخه سواری لاهیجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه هیات دوچرخه سواری گیلان سه سال متوالی این لیگ را برگزار می‌کند افزود: هیات دوچرخه سواری گیلان اولین هیات کشور است که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی و کوهستان برگزار می کند.

رییس هیات دوچرخه سواری گیلان ادامه داد: دراین دوره از مسابقات حسین حسینی، میلاد بخشی زاد، صابر رحیم پور، سید ایمان حیرتی و سینا نعمتی ماتک ، ملی پوشان دوچرخه سواری نیز حضور داشتند.

وی از برگزاری مسابقات لیگ کوهستان از سوی هیات دوچرخه سواری گیلان در ۲۶ تیرماه در لاهیجان و مرحله‌ی اول لیگ سرعت کورسی، ۲۷ تیرماه  در لنگرود خبرداد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.