مسدودیت سواحل شهرستان رشت در روز طبیعت

1 788

همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور و محدودیت تردد در مبادی  ورودی و خروجی  گیلان ، فرماندار رشت از تعطیلی تفرجگاههای ساحلی شهرستان در روز سیزده فروردین خبر داد.

«میرشمس مومنی زاده» فرماندار رشت گفت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا نیازمند همکاری وهمراهی مردم هستیم، زیرا اقدامات مسئولان ستاد مقابله با کرونا به‌ تنهایی قادر به مهاراین ویروس نیست و روند اجرای طرح مقابله با کرونا به ‌دلیل نبود اطلاعات جمعیت باقیمانده کند است.

فرماندار رشت افزود: در روز طبیعت باید همانند ایام تعطیلات نوروز از دید و بازدید و حضور در اماکن عمومی خودداری شود. زیرا درغیر این‌صورت ، شهرستان رشت از حیث ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرد.

وی  خواستار مسدود شدن راه‌های ورودی تفرجگاه‌ها، مناطق تفریحی و سواحل دریا شد و گفت: در طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی افراد غیربومی و گردشگران اجازه ورود به استان یا شهرستان را ندارند. ازهمه‌ی پلیس راه‌های ورودی شهرستان رشت درخواست می‌کنم که این طرح را با جدیت اجرا کنند و از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان جلوگیری کنند.

فرماندار رشت با اشاره به روند کند اجرای طرح ملی مقابله با کرونا به ‌دلیل نبود اطلاعات جمعیت باقیمانده افزود: هلال‌احمر، بهزیستی و کمیته امداد موظف هستند که جامعه هدف خود را در این طرح پوشش دهند وکارمندان دستگاه‌های اجرایی نیز باید درآن شرکت کنند.

گفتنی است از شروع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور ، کاهش ۲۷ درصدی بار ترافیکی در محورهای پرتردد کشور گزارش شده است.

«سردار تیمور حسینی » رییس پلیس راه ناجا گفت: درهمه‌ی محورهای مواصلاتی کشور ترددها بسیار کم است و این وضعیت نشان از همکاری خوب همه مردم دارد.

1 نظر
  1. حسین آلادینی می گوید

    سواحل رشت ؟
    شهرستان رشت در هیچ دوره تاریخی ساحل نداشت

    حتی صفحات مرتبط به استانهای دیگر هم چنین به غلط نمی نویسند
    درست نوشتن وانتشار آن باعث اعتبار سایت میشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.