نگاهی به آسیبهای اجتماعی با عاشقانه آرام

پوستر تئاتر «یک عاشقانه آرام» در رشت رونمایی شد

0 190

پوستر تئاتر «یک عاشقانه آرام» با حضور فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای گیلان در حوزه هنری رشت رونمایی شد.

«محمد پورجعفری» کارگردان تئاترگیلان در نشست خبری رونمایی از پوستر تئاتر «یک عاشقانه آرام» که با موضوع آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، نمایش «یک عاشقانه آرام» را یک درام اجتماعی عنوان کرد در آن سعی شده به رفتار، چگونگی گفتگو، چگونگی روابط آدم‌ها با هم و با نگاه روان شناسانه به سبک زندگی توجه کنیم.

وی با تأکید به اینکه تئاتر اجتماعی از گونه‌های مهم تئاتر است افزود: حاشیه نشینی یکی از عوامل ایجاد آسیب‌های اجتماعی است و نقش اول تئاتر «یک عاشقانه آرام» خبرنگاری است که به دنبال معضلات اجتماعی می‌رود و…

پور جعفری تأکید کرد: این نمایشنامه به دنبال سیاه نمایی نیست و همواره آثارم را با امید تمام می‌کنم. چراکه اگر به درستی به این مقوله پرداخته شود، فقط سیاهی محض را به صورت مخاطب نمی‌زند بلکه همراه با آگاهی بخشی، امید را در مخاطب زنده نگه داشته و می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی کند.

وی کم‌رنگ شدن تاتر اجتماعی را خطری دانست که نمودِهای فراوان آن را می‌توان در آسیب‌های اجتماعی، روانی و اخلاقی جامعه دید که می‌تواند جامعه را به انواع آسیب‌های اجتماعی ویرانگر، بی‌تفاوت و بی‌اعتنا سوق دهد.

لازم به ذکر است: در تئاتر یک عاشقانه آرام؛ ارشد امیر اسکندری، مریم یکتا فرد، پریا گوران، ارشیا زمانی و فرزاد عبادتی ایفای نقش می‌کنند. آهنگسازی و نوازندگان کار برعهده هومن خوش فطرت است.

گفتنی است، یک عاشقانه آرام از ۲ الی ۱۴ آبان در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.