«پاپیچ» در بندر مه‌آلود روی صحنه می‌رود

0 450

«پاپیچ» روایت زندگی دو انسان است که سایه‌ی گذشته رهایشان نمی‌کنند. قصه‌ی خانه‌ای که  زمان در آن نشان از دومین سالروز ازدواج سیاوش و نادیا دارد. آنها زن و مردی هستند با کوله‌بار تجارب تلخِ ازدواج ناموفقی که در گذشته داشته‌اند و در امتداد همان  دردها، در زندگی امروز خویش نیز با زخم‌های روحشان دست به گریبان هستند و به رنج‌های زندگی جدیدشان می‌نگرند. «پاپیچ» حکایت تلخ به سامان نرسیدن پیوندهاست.

  نمایش پاپیچ کاری از آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی فریاد است که با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی روی صحنه می‌رود.   نویسندگی و کارگردانی این اثر را «جواد لاله دوست» بر عهده دارد. « محمد رسائلی»، «شقایق آقامحمدی» و «امیر دشتوایی» نقش‌آفرینان این نمایش هستند. «بهاره خوش‌پسند»، «مبینا فدایی‌نژاد»، «آسیه عسکرپور»، «دریا صیددوست»، «علیرضا آب‌یاری»، «حسین قانع»، «حسام فرجی»، «کیومرث خوش‌صفت» و «مبینا فدایی‌نژاد»  هم از دیگر عوامل اجرای  نمایش پاپیچ هستند.

جواد لاله دوست در گفت و گو با مرور اظهار کرد: نمایش پاپیچ  به سبب شرایط موجود به دنبال همه‌گیری بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  اجرا می‌شود. از این رو  استفاده از ماسک هنگام تماشای کار الزامی است و  ظرفیت حضور  تماشاگر در هر شب اجرا۳۰  نفر خواهد بود.  همچنین  به دلیل رعایت اصول بهداشتی،  فروش بلیت‌ در گیشه صورت نمی‌گیرد و هماهنگی برای  تهیه و رزرو  بلیط از طریق  شماره تلفن‌های   ۰۱۳۴۴۵۴۳۸۶۶ و ۰۹۱۱۶۴۹۴۴۷۱انجام می‌شود. نمایش پاپیچ از ۲۴بهمن ماه الی ۱ اسفند ماه ۹۹، ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی روی صحنه می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.