پلیس راه گیلان: دستوری برای ممانعت از ورود مسافران به ما نرسیده است

شهروندان گیلانی خواستار جلوگیری از ورود مسافران

0 613

شیوع ویروس کرونا در کشور بخصوص در گیلان که منجر به فوت دو نفر و تایید ابتلا ۴ نفر در این استان شده است، موجب تعطیلی مدارس و سایرمراکز آموزشی  و به تعلیق درآمدن بخش زیادی از خدمات و فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی شد. تعطیلی مدارس در برخی از استانهای دیگر کشور از جمله تهران و قم نیز صورت گرفته است.

اما در حالی که انتظار می‌رفت با تعطیلی مدارس و خودداری خانواده ها از حضور در مکانهای عمومی ، اقدامات پیشگیرانه از گسترش و شیوع کرونا شتاب بیشتری به خود بگیرد اما رسانه‌های استان از ورود مسافرین به گیلان خبر داده اند. موضوعی که موجب نگرانی زیادی در میان شهروندان استان شده است. از روز گذشته فضای رسانه ای و مجازی استان خطاب به مسوولین ارشد استان مبنی برممانعت از ورود گردشگران به گیلان از طریق مبادی ورودی اختصاص پیدا کرده است.

در همین رابطه  مرور در گفت و گویی با سرهنگ «حسین محمدپور» فرمانده پلیس راه گیلان  از اقدامات این فرماندهی به جهت جلوگیری از ورود مسافرین به استان جویا شد.

محمد پور با بیان اینکه تا کنون دستوری از شورای تامین استان به ریاست استاندار در این خصوص به ما ابلاغ نشده است، گفت: موضوع جلوگیری از ورود مسافرین به گیلان فعلا در فضای رسانه ای مطرح  شده و البته پیشنهاد ما هم همین موضوع است، اما پلیس راه تابع دستورات است.

فرمانده پلیس راه استان با تاکید به اینکه  تا این لحظه، هجمه‌ی ورود مسافرین به گیلان را نداشتیم گفت: در حال حاضر تردد خودروها به مبادی ورودی استان روال عادی را طی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه گیلان از لحاظ شیوع کرونا وضعیت خوبی ندارد و کلیه فعالیتهای آموزشی و جلسات و برنامه ها حتی کلاسهای آموزشی پلیس  تعطیل شده است، به نظر می رسد شایعه‌ی ورود مسافرین از سایر نقاط آلوده کشور به گیلان باید مورد توجه قرار گیرد و مبادی ورودی به استان بیشتر کنترل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.