اعتبارنامه‌ی دلخوش در مجلس تایید شد

0 820

اعتبارنامه «سید کاظم دلخوش» از حوزه‌ی انتخابیه‌ی صومعه سرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تایید شد.

درجلسه‌ی علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اعتبارنامه‌ی «سید کاظم دلخوش» از حوزه‌ی انتخابیه‌ی صومعه سرا و حسین محمدصالحی از حوزه انتخابیه‌ی فریدن تایید شد. این درحالیست که روز گذشته اعتبارنامه‌ی این نمایندگان توسط شعبات بررسی اعتبارنامه ها مورد تایید قرار گرفته بود.

گفتنی است بعد از اینکه در روز دوازدهم خرداد اعتبارنامه های سیدکاظم دلخوش و حسین محمدصالحی نمایندگان صومعه سرا و فریدن در شعبه ده مجلس به تصویب رسید، عصر دیروز نیز شورای نگهبان نیز درجوابیه ای به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در بررسی پرونده های اعتبار نامه‌ی ۲ نفر از منتخبین (منتخبین فریدن و صومعه‌سرا)، مدارکی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد پیش از این و در زمان بررسی صلاحیت نمایندگان در اختیار شورای نگهبان قرار نداشته است.

پیش از این اعتبار نامه‌ی سید کاظم دلخوش نماینده‌ی منتخب شهرستان صومعه سرا به دلیل  شبهه در سند زمین ۳ هزار هکتاری به نام همسر وی از سوی مجلس شورای اسلامی رد شده بود. در همین رابطه سخنگوی شعبه ۱۰ مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: «از سازمان آب منطقه ای، محیط زیست استان و جهاد کشاورزی استعلام گرفته شد که بنابرهر سه استعلام، زمین مورد بحث‌ در طرح هادی روستا است و ۳ هزار متر سندی که برای همسر آقای دلخوش سند خورده درست است و بر اساس آن رای گیری شد در نتیجه اعتبارنامه‌ی دلخوش تائید شد.»

«سید کاظم دلخوش اباتری» سابقه نمایندگی مردم صومعه سرا در ادوارهفتم، هشتم و دهم مجلس را در کارنامه‌ی خود دارد بار دیگر توانست درانتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی از مجموع ۵۵ هزار و ۸۹۷ رای ماخوذه ، با ۲۸ هزار و ۱۷۶ رای، پیروز انتخابات مجلس در صومعه سرا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.