از ۲۵ مرداد تا امروز، فروغ سمیع‌نیا فقط یکبار تماس گرفته است

گفت‌وگو «شبکه شرق» با مادر فروغ سمیع‌نیا درباره بازداشت دخترش؛

0 149

روزنامه شرق/

مادر فروغ سمیع‌نیا، فعال حقوق زنان با انتقاد از تداوم بازداشت دخترش، از بی اطلاعی خود و خانواده نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کرد و خواستار رعایت حقوق قانونی او نظیر تماس تلفنی با خانواده‌اش شد.

به گزارش شبکه شرق، مادر فروغ سمیع‌نیا، فعال حقوق زنان با انتقاد از تداوم بازداشت دخترش، از بی اطلاعی خود و خانواده نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کرد و خواستار رعایت حقوق قانونی او نظیر تماس تلفنی با خانواده‌اش شد.

کبری احمدزاده، مادر فروغ سمیع‌نیا در گفت‌وگو با «شبکه شرق» با اشاره به بی خبری خود و دیگر اعضای خانواده از وضعیت دخترش، اظهار کرد: «از روز ۲۵ مرداد که فروغ را بازداشت کردند، تا امروز او فقط یکبار با ما تماس گرفت. این تماس به دقیقه نکشید و او فقط گفت که خوبم و در زندان هستم. او به ما نگفت در کدام زندان است .»

او با بیان اینکه «ما هر روز به دادسرا می‌رویم تا وضعیت دخترمان را پیگیری کنیم»، گفت: «ما هر بار که به دادسرا می‌وریم، پاسخ روشنی نمی‌گیریم. می‌گوییم حداقل اجازه دهید با ما تماس بگیرد که می‌گویند ما به زندان گفته‌ایم اما در زندان اجازه نمی‌دهند که او با شما تماس بگیرد.»

مادر فروغ سمیع‌نیا، تصریح کرد: «الان بیشتر از ۷ روز است که هیچ تماسی از فروغ نداشتیم، همان یک تماس هم چند روز بعد از بازداشت او بود. ما فقط میدانیم که رفته‌اند در خانه و او را گرفته‌اند. نه می‌دانیم اتهاماتش چیست و نه حتی می‌دانیم شماره پرونده چیست که حداقل پیگیری کنیم.

به دادسرا گفتیم حداقل به ما بگویید چه خبر است. گفتند که می‌گوییم با شما تماس بگیرد. ما نشسته‌ایم کنار تلفن تا زنگ بزند ولی هیچ خبری از تماس نیست. ما هیچی نمی‌دانیم و نگران وضعیت دخترمان هستیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.