اگر کسی نمی‌تواند مدیریت کند، بگذارد و برود

هشدار معاون دادگستری گیلان:

0 316

بعد ازگذشت چند روز از بحران برف و بازگشایی مسیرهای ارتباطی و برقراری خطوط انتقال برق تا حدودی آرامش به شهرها و مناطق بحران دیده بازگشته، اما حالا خواب آرام و شیرین مسوولان کم کار در مدیریت بحران برف می‌رود که به کابوس تبدیل شود. تا جاییکه معاون دادگستری استان درهشداری به مدیران کم کار در برف گفت: اگر کسی نمی‌تواند مدیریت کند، بگذارد و برود.

«احمد آقایی» معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گیلان گفت: نظام با هیچکس تعارف ندارد. اگر کسی نمی‌تواند مدیریت کند باید بگذارد و برود. نظام ما حاصل خون جوانان شبه معصوم است و با هیچ کس تعارف ندارد و هرکسی خدمت کرد دستش را می‌بوسد و اگر کسی خیانت کرد سیلی محکمی خواهد خورد و در بین مردم رسوا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در برف اخیر گیلان برخی از مسئولین با کم کاری متاسفانه این نعمت الهی را به کام مردم تلخ کردند گفت: برف ۶۰ سانتی متری نباید بحران ایجاد کند، سوء مدیریت در برخی از قسمت‌ها برف را تبدیل به بحران کرد. اگر سپاه پاسداران، بسیج و خود مردم نبودند چه جنایاتی در بحران اتفاق می‌افتاد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه عده کثیری از مسئولین در این بحران ایثار کردند، افزود: بنده به نمایندگی همه مردم دست آنها را خواهم بوسید اما مدیرانی که کوتاهی کردند، حتماً دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد کرد.

دبیر ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان در خصوص تبلیغات انتخاباتی نیز گفت: نامزدها در تبلیغات خود باید از ادبیات صادقانه و مسئولانه استفاده کرده و از جملات فریبنده دوری کنند. اگر نامزدی بخواهد در سایه انشقاق یعنی از اختلافات گویشی، طایفگی و مذهبی به منویات خودش برسد این افراد آگاه باشند که حاکمیت به واسطه قانون حتی اگر نفر اول هم شوند برخورد جدی با آن‌ها می‌کند و دستشان قطع خواهد شد، این هشدار قانونی است.

دبیر ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان گیلان با اشاره به اینکه در ماده ۶۵ قانون در مورد رعایت اخلاق انتخاباتی به نامزدها هشدار داده شده  است، گفت: در این ماده آمده است که هیچ نامزدی حق تخریب نامزد دیگری را ندارد و اگر این کار را انجام دهند، تخلف خواهد بود و رد صلاحیت می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.