بازار عکس خانه فرهنگ گیلان برگزار شد

0 3,263

بازار عکس گروهی از عکاسان امروز، جمعه در خانه فرهنگ رشت برگزار شد. بازار عکس که تنها یک روز جاری است با ارائه عکس‌هایی از هنرمندان و کتاب‌های تالیف شده در حوزه عکاسی در گیلان همراه بوده است.

خانه فرهنگ گیلان در دو سال اخیر فعالیت‌های ویژه فرهنگی و هنری از جمله، رونمایی از کتاب، نمایش‌نامه‌خوانی، نشست گروه شعر گیلکی، نقد آثار ادبی، آیین نگارش گیلکی و… داشته است.

کفایت آریایی‌فر، حامد اریب، محمدحسن امینی، عبدالرضا اصغرتاش، محمد بشرا، افسانه چهره‌سا، رسام حسین‌نیا، ساجده حسینی، خسرو خاقانی، علی رکنی دیلمی، ساره سلیمی، عماد ضیایی، فرامرز طالبی، مصطفی عاشوری، علیرضا عزتی، کبری علی‌پور، عباس علی‌زاده، پیمان عیسی‌زاده، ایوب فتاحی، نیما فریدمجتهدی، نریمان قربانی، محمد کوچک‌پور کپورچالی، آیت کیامحمدی، شباب گلچین، رضا گلچین، کریم ملک‌مدنی، افشین میرزایی و عسل یوسف مدد آثار خود را در این بازار عکاس به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است که این اولین بار است که در گیلان آثار عکاسی در کنار کتاب‌های مربوط به این حوزه به نمایش درمی‌آیند و به این علت نام آن بازار عکس است.

عکس‌های گردآوری شده در این نمایشگاه همگی با موضوعیت گیلان به نمایش گذاشته شدند. همینطور کتاب‌های تالیف شده در خصوص تاریخ عکاسی گیلان و همینطور کتاب‌های مصور از عکاسانی که در گیلان عکاسی کرده‌اند در این بازار عکس وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.