برندگان عکس سرمایه‌اجتماعی اعلام شد

0 500

چهارمین دوره دو سالانه‌ی ملی عکس سرمایه اجتماعی، برندگان خود را معرفی کرد.

دبیرخانه‌ی چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی به مرور اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اسفندماه ۱۳۹۸ درگیلان ، امکان برگزاری اختتامیه‌ی این جشنواره تا چند ماه آینده میسر نبوده و از اینرو با تصمیم دبیرخانه‌ دوسالانه مقرر شد اسامی برندگان اعلام و جوایز به آنها اهدا شود. این مهم وظیفه و تعهدی بر دوش دبیرخانه‌ی دوسالانه بوده و در شرایط موجود کنونی اجرای آن موجب خرسندی است.

«الوند رضازاده» دبیرهیات داوران نیز گفت: براساس آرای هیات داوران دو تن از برندگان چهارمین دوسالانه از گیلان بودند که با مشورت دبیرخانه‌ی دوسالانه و موافقت این دوستان قرار شد برندگان گیلانی به نمایندگی از سایر برندگان دوسالانه ، جوایز خود را به صورت حضوری دریافت کنند. جوایز سایر برندگان نیز طی روزهای آتی به حساب‌شان واریز می شود.

وی افزود: هیات ارزیابی و تطبیق مصادیق تصویری مفهوم سرمایه اجتماعی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ عکس ها را ارزیابی و تعداد ۶۰۰ اثر در بخش اصلی و ۶۲۱ اثر در بخش ویژه بدست داوران رسید. اعضای هیات داوری( مهدی سروری، علی شاکر، شباب گلچین، علیرضا عزتی و کریم متقی) در ۱۲ ساعت نفس گیر در ۲۴ بهمن ماه با وجود برف سنگین شهر رشت و قطع برق منطقه،  کلیه آثار مورد بررسی و تحلیل کارشناسانه قرار دادند و در پایان ۲۹ اثر در بخش اصلی و ۳۳ اثر در بخش ویژه به نمایشگاه راه یافتند.

برندگان عکس عکس سرمایه اجتماعیبرندگان بخش اصلی دوسالانه: احمد بلباسی از تهران، مرتضی رفیع خواه از رشت، پژمان مولایی از اندیمشک

برندگان بخش ویژه : مصطفی حمزه‌ای از زابل، سعید قاسمی از اهر،  مجتبی محمدی از رشت

تقدیر دبیردو سالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی:  فراز آهنین از آستارا

تقدیر موسسه سبزکاران: حسین ملکی از اردبیل

همچنین « فاطمه ارمک» دبیر اجرایی دوسالانه اعلام کرد: به محض محیا شدن شرایط ، نمایشگاه عکس‌های راه یافته به چهارمین دوسالانه‌ی ملی عکس سرمایه اجتماعی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند برای مشاهده عکس های منتخب به سایت دوسالانه (https://scf.pics) مراجعه نمایند.

وی گفت: در بخش اصلی ۲۹ قطعه عکس و در بخش ویژه ۳۳ قطعه عکس برای نمایش و انتشار در کتاب این دوره‌ی از دوسالانه انتخاب شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.