بودجه ۹۹ رشت با ۸۷۵ میلیارد تومان بسته شد

0 369

لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری با ۸۷۵ میلیارد تومان بسته شد.

«ناصرحاج محمدی» شهردار رشت شامگاه گذشته با حضور در شورای اسلامی شهر لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری را به اعضای شورای اسلامی ارایه کرد.

حاج محمدی با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری کاملا عملیاتی دیده شده  افزود: این بودجه در قالب برنامه محوری، ساز و کارهای خرید و فروش اوراق بهادار و سایر منابع مالی پیش بیینی شده است.

وی گفت: براین اساس با توجه به دستورالعمل “طرز تهیه و تدوین، اجرا و تفریغ بودجه شهرداری ” لایحه بودجه ۹۹ با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به بودجه سال ۹۸، ازنظر منابع به مبلغ ۸۷۵ میلیارد تومان و به جهت مصارف نیز به همین مبلغ تهیه و تنظیم شده است.

شهردار رشت، سهم بودجه هزینه ای رشت را  ۴۳ درصد، بودجه تملک دارایی سرمایه ای ۵۵ درصد و سهم اعتبارات تملک دارایی مالی ۲ درصد عنوان کرد و گفت: پیشنهادهای سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه ها به صورت جداگانه همراه لایحه بودجه (به پیوست آن) تقدیم می شود.

وی گفت: سازمان های تابعه شهرداری رشت از سال آینده به عنوان “سازمان” تغییر می کند، برخی از سازمان ها تبدیل به واحد اداری می شوند به عنوان مثال سازمان فاوا به اداره فاوا تبدیل می شود، در این باره لایحه ای به شورای اسلامی کلانشهر رشت ارائه می شود.

شهردار رشت با بیان اینکه اولین سال برنامه راهبردی شهرداری رشت را آغاز می کنیم، افزود: دراین باره طی قراردادی که با دانشگاه گیلان منعقد می کنیم، برنامه ای تنظیم و برای تصویب به شورا ارائه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.