جریمه ۹۶۹ راننده متخلف در گیلان

0 271

همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گیلان تا روز سیزدهم فروردین ماه، ۹۶۹ راننده متخلف، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

«سرهنگ امیر طالبی» رئیس پلیس راهور گیلان گفت: از هشتم فروردین تا پایان وقت سیزدهم فروردین ماه، ۹۶۹ راننده متخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و  همچنین ۲۳۴ خودرو نیز در معابر شهری استان بدلیل ترددهای غیر ضروری توقیف شدند .

وی  با تشکر از مردم استان برای همکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: روز طبیعت مردم  همکاری بسیار خوبی را برای اجرای این طرح داشتند  و  امروز نیز بازهم خلوتی خیابان ها و معابر  را شاهد هستیم که برای این  امر از شهروندان قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه  تعداد بسیار اندکی از شهروندان ترددهای غیر ضروری داشتند که بر اساس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اعمال قانون شدند،  افزود: روز گذشته ۲۵۱ راننده متخلف بدلیل عدم رعایت این طرح جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۴ خودرو نیز توقیف شدند .

سرهنگ طالبی از شهروندان خواست تا برای  قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و رهایی یافتن هر چه سریعتر از مشکلات ناشی از این بیماری ؛ همچنان  طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از  ترددهای غیر ضروری در معابر خودداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.