دو ایستگاه ثابت دریافت پسماند خشک آغاز به کارکرد

به مناسبت هفته زمین پاک در شهر رشت:

0 134

رییس سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری رشت از آغاز فعالیت دو ایستگاه‌ ثابت دریافت پسماند خشک به مناسبت هفته زمین پاک در شهر رشت خبر داد.

«علی مقصودی» رییس سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری رشت با اشاره به استقرار و بهره برداری از ایستگاه‌‌های دریافت پسماند خشک گفت: به دنبال تنوع بیشتری در شیوه‌های جمع آوری زباله‌های تفکیک شده توسط رشتوندان هستیم.

وی با تاکید به لزوم وجود اماکن ثابت جهت مراجعه شهروندان در ساعات مختلف صبح و عصر برای تحویل پسماند خشک اظهارکرد: این سازمان با مساعدت و دستور شهردار و همکاری مدیران مناطق یک و چهار شهرداری نسبت به راه‌اندازی دو ایستگاه ثابت دریافت پسماند خشک اقدام کرد و در تلاشیم بتوانیم با افرایش ایستگاه ها، رضایت شهروندان محترم را بیشتر جلب کنیم.

مقصودی با اشاره به اینکه هم اکنون ١٠ خودرو در ۵ منطقه شهر رشت از روز شنبه تا پنجشنبه با پیمایش منظم در سطح محلات شهر به جمع آوری پسماند خشک از درب منازل شهروندان اقدام می‌کنند افزود: مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با بهره گیری از انواع شیوه‌ها در تلاش است تا مشارکت حداکثری شهروندان را در همکاری با پیمانکاران سازمان جهت تفکیک از مبدا و دریافت پسماند خشک به انجام برساند.

از اینرو از کلیه شهروندان گرامی درخواست می‌شود همه روزه از ساعت ۰٨:۰۰ صبح الی ١٣:۰۰ و ١۶:۰۰ عصر الی ٢٠:۰۰ جهت تحویل پسماند خشک به آدرس‌های زیر مراجعه کنند.

منطقه یک رشت: بلوار شهید رجایی، خیابان شهید خوش خلقت، جنب ناحیه ۲ منطقه ۱ شهرداری رشت

منطقه چهار رشت: بلوار شهید بهشتی، خیابان استقامت، جنب ناحیه ٢ منطقه ۴ شهرداری رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.