راهیابی«شب به بخیر ملیکا» به جشنواره فیلم Riverside آمریکا

0 498

«شب به بخیر ملیکا» به جشنواره فیلم  Riverside آمریکا راه یافت. این فیلم به کارگردانی البرز پورصیاد کارگردان جوان گیلانی در نوزدهمین دوره این جشنواره بین‌المللی فیلم، به نمایش در خواهد آمد. فیلم برداری شب به خیر ملیکا به تهیه کنندگی دانیال شفیعی و تهیه شده در انجمن سینمای جوان ایران آبان سال پیش پایان رسید و حالا در یک جشنواره بین‌المللی به نمایش در می‌آید.

جشنواره Riverside آمریکا، با انتخاب فیلم‌های مستقل، با موضوعات اجتماعی، ترسناک، کمدی و درگیری‌های انسانی نوزدهمین دوره خود را از ۲۷ آپریل(۷ اردیبهشت) از سر می‌گیرد. این دوره جشنواره در ۵ بخش از جمله مستند، انیمیشن و فیلم دانشجویی برگزار می‌شود.

عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده، تدوین و کارگردان: البرز پورصیاد، بازیگران: نسرین بابایی، هلنا خلیلی، دستیار اول و برنامه ریز: مانا پاک سرشت، مدیر فیلمبرداری: داوود اشرفی، صدابردار: علیرضا دریادل، تصحیح رنگ: کسری جامع، سحر جامع، موسیقی: آرش عشقی، اجرا و دستیار: آرش لاسانی، نوازنده گیتار الکتریک، میکس: جابر بهارمست، نوازنده کمانچه: فرشاد بالایی، عکاس: الهام سمرقندی، مدیر تولید: اسماعیل حاجتی، جانشین تولید: سیامک حسین پور، مدیر مالی: شهرام پرآور، مدیر تدارکات: محمدرضا نخجیری، گروه تصویر: وحید قادری، نعیم اسمی، ناصر تقی زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.