لاهیجان میزبان تئاتر خیابانی کشور شد

با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره سراسری؛

0 434

دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان از نمایش ۲۰ اثر در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان خبر داد.

«محمدعلی صادق حسنی» به ایرنا گفت: در این جشنواره که از روز جمعه ۳۱ تیرماه آغاز می‌شود، ۲۰ اثر از استانهای مختلف کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد اثر، ۶ نمایش مربوط به استان گیلان و همچنین ۱۴ نمایش نیز مربوط به سایر استانهای کشور است که از این تعداد نمایش، ۶ مورد در خصوص ایثار و شهادت، چهار مورد در خصوص محیط زیست و ۱۰ مورد نیز با موضوعات شهروندی و اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان ادامه داد: نمایش رنکینگ و شهر آرزوها از اصفهان، کی از همه قویتره از لاهیجان، تصمیم با شما از آستانه اشرفیه، صد رحمت به عشقهای قدیمی از بوکان، آقای ف و خانم شین از اصفهان، هشت خان از تهران و نمایش رونمایی از ایلام در یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی به اجرا گذاشته می‌شود.

صادق حسنی گفت: همچنین نمایش واکسیاه از تفرش، عقیق سرخ از لاهیجان، تندیس از تهران، رحیل از کرمان، ۳۷۰ شهروند نمونه از اصفهان، مشت‌حسن خری داشت از لاهیجان، به یک کارگر ساده نیازمندیم از رشت، لیگ جهانی از آبادان، عبدو از بندرانزلی، یک روز مخصوص از ملایر، گرگ مجازی از تبریز، ساده اما کاربردی از آستانه اشرفیه و یوکا پدی از تهران، دیگر نمایش‌هایی است که در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان به اجرا در خواهد آمد.

دبیر یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان خاطرنشان کرد: برای اجرای این نمایش‌ها که به مدت سه روز در شهرستان لاهیجان ادامه خواهد یافت، حدود ۱۳۰ بازیگر و عوامل حضور خواهند یافت و همچنین بیش از ۸۰ میهمان نیز، از استانهای مختلف کشور در این جشنواره شرکت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.